Cloud Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Har en kamerat som har prøvd seg litt med PSP en ukes tid nå, og han lurer på noen smarte idèer som kan gjøre bilde litt mer.. .. Få noen tips til "forbedringer" ved bilde. Her har dere bildet! Lenke til kommentar
Thurisaz Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg foretrekker litt mer fargestyrke, ikke nødvendigvis knæsjgrønn men jeg synes dette ble vel grått og matt... Selve utformingen med litt grids og resten av detaljene funker bra, men jeg mangler et førsteinntrykk av helhet i bildet! Kan ofte være lurt å fjerne litt av bildene i stedet for å legge til nye elementer hvis du skjønner hva jeg mener... F.eks den "Cloud" logoen oppe til venstre, og den hvite flata med rød kant. Det enkleste er ofte det beste, men, det var bare førsteinntrykket! Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Nice (halveis Grayscale) Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Tusen takk for respons Jeg er fortsatt helt sjokert over hvor mye peiling det er mulig å få i et prog på 1 uke! Får nesten lyst til å begynne med det selv. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Gå heller for PS (Photoshop) Greit bilde Er nesten enig i alt Thurisaz sa. Men jeg tror denne passer mere i "Visuell kreativitet" kategorien. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Gå heller for PS (Photoshop) Greit bilde Er nesten enig i alt Thurisaz sa. Men jeg tror denne passer mere i "Visuell kreativitet" kategorien. Var PS jeg mente. Her er et annet bilde hvis det er av noen interesse. Her er dem Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) *Mimre tilbake til endeløse timer med FFVII* Fint bilde, ja. Men er vel heller usikker på om det er Cloud som er "notorious" i FFVII. Vil vel heller si Sephiroth faller under den beskrivelsen. Endret 13. september 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Vil vel heller si Sephiroth faller under den beskrivelsen. Dette er vel egentlig godt mulig det, men han som lagde bakgrunnen har ikke spilt spillene før. Jeg bare gav han noen bilder å jobbe med. Men hva synes dere om f.eks dette bildet? Det her ja EDIT: Og dette er en annen kamerat som har brukt PS i 1 time. Her er det super bildet Endret 13. september 2004 av Cloud Lenke til kommentar
It's me Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Flyttet til "Visuell kreativitet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå