Jegermaizter Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hei Jeg har hatt et problem i det siste. Har en mappe der jeg legger alle setup filer som for eksempel mirc og americas army osv. Når den mappen overstiger ca 20 slike filer kan jeg ikke gå inn på mappen uten at hele pcen henger i ca 10 min. Prossesoren jobber på 100% og tempen på Cpuen blir nesten 10 grader høgere.... Noen som vet om hva jeg må gjøre, de skjer spesielt med store install filer (over 50 mb). Har hørt snakk om å så av forhondsvisning av filer, men er ikke sikker på hvordan. På forhånd takk... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 kan du si system specs ? Lenke til kommentar
Jegermaizter Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 kan du si system specs ? Ja, P4 2.99gHz 1024 mb ddr-dimm 333-400Mhz Ati Radeon 9600 Pro 80 GB Digetal Kaviar 8mb catche windows xp pro (ingen service pack installert) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hvis du har på forhåndsvisning av filer, så kan du bare høyreklikke inen i mappen, og så velge visning eller noe sånt, og så kan du velge ikoner istedet for forhåndsvisning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå