Hcbr Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) uh du må jo bruke menyen til å justere Har så klart gjort det da..., men som sagt: Får ikke justert den skikkelig. Er det ikke meningen at jeg skal få like bra bilde som på en vanlig skjerm? Endret 15. september 2004 av Hcbr Lenke til kommentar
z10an Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 helst bedre bilde Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) den linker på denne , men tror ikke at det er den siden det er coop prix som selger, hvorfor skriver de ikke produsent også? Endret 16. september 2004 av magnusloe Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg er nesten 100% sikker på at det ikke er iiyama som har produsert denne skjermen Lenke til kommentar
Blod Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Se her : dataworld.dk, dette er den samme skjermen bare at den heter Link. Lenke til kommentar
Dauen Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 men e den bra, verd å kjøpe? tenke mest på spilling. med tanke på ghosting og det derre der. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) det er ikke den skjermen som er på prix? (Har ikke lest tidligere poster så det er ikke sikkert det er den du mener) Men det er noe noname starmedia Skjermen sux, jeg testa den. Til spilling merka jeg litt etterslep, men jeg spillte bare 2 forskjellige spill i ca 1-2 min, så det kan være verre :S. Og til film var den ikke så altfor dårlig, men jeg såg ikke en hel film så det kan da bare være. Men når vi ser skrift osv osv. så er det fult av "blur" effekt, som ikke er mulig og stille på, det er enten skygge på bokstavene på ene siden av skjermen eller den andre. Etter min mening suger prix skjermen. Edit: Trur skjermen har 24ms ++ :s Endret 16. september 2004 av MeSa Lenke til kommentar
Kreutzfeld Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Her står det også en del informasjon om skjermen: http://www.dcs-online.biz/shop/product_inf...roducts_id/3673 Hvis ikke dette er skjermen som de har på prix så tror jeg noen kommer til å slite med et copyright søksmål. Kan en eller annen noenlunde nøytral person med peiling se på tilgjengelig informasjon og gi en vurdering av skjermen? Endret 16. september 2004 av Kreutzfeld Lenke til kommentar
jack421 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) testing Endret 17. september 2004 av jack421 Lenke til kommentar
jack421 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er det ikke slik at oppdateringsfrekvensen til en lcd skjerm er begrenset av responstiden? I så fall vil responstid for en 60hz lcd skjerm være minst 16ms mens på en 75hz er det 13ms. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Oppdateringsferkvensen gjelder eigentelg berre CRT og teknologien som som desse skjermene baserer seg på. LCD skal ha 60Hz ved DVI, mens den kan bruke opp til 75Hz ved analog (vga). Responstida til ein LCD går på kor raskt ein pixel kan skifte (rise and fall) Dette fordi ein pixel treng ikkje bli oppdatert lik punktene i crt skjermen må. Pixelen er "på" til den frå eit nytt signal og endrer deretter innstilling mvh JanEirik Lenke til kommentar
Dauen Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 okey,men e prixskjermen verd å kjøpe?? eller?? Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kommer vel ann på behovet og hvor mye cash du har da? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Men når vi ser skrift osv osv. så er det fult av "blur" effekt, som ikke er mulig og stille på, det er enten skygge på bokstavene på ene siden av skjermen eller den andre. Dette kan like godt skyldes et dårlig skjermkort. Får akkurat samme problemet på min Samsung 710 når jeg kobler den til en eldre bærbar (P3-933), men når jeg kobler skjermen til en vanlig PC med Radeon skjermkort så blir bildet perfekt. Lenke til kommentar
Dauen Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Det er klart det er pengene som bestemme men.. jo d e nå grunnet derfor jeg lure på den da. Men så det er litt lite info på den,hadde kanskje håpt noen viste om den var/er verd kronene. Testa den eventuelt og komme med ei skikkelig mening. Skal ikke bruke den til å legge kabal med iallefall,da ha jeg sikkert ikke brydd meg så mye om det og kjøpt den med en gang bare. Endret 17. september 2004 av Dauen Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Men når vi ser skrift osv osv. så er det fult av "blur" effekt, som ikke er mulig og stille på, det er enten skygge på bokstavene på ene siden av skjermen eller den andre. Prøvd med Clear type? http://www.microsoft.com/typography/cleartype/tuner/1.htm Endret 17. september 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 En ting har jeg merka meg med dere HW.no brukere: Pessimister!! Lenke til kommentar
eClux Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Sjekka litt om den LCD skjermen fra Prix... 21 ms faktisk! Endret 17. september 2004 av eClux Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Viss det er same skjerm som Kreutzfeld linker til, har denne skjermen responstid på minimum 30ms. Kan dei som kjem med andre tall komme med dokumentasjon for kva tall dei har og om skjermen er ISO 13406-2 setifisert eller ikkje. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kan dei som kjem med andre tall komme med dokumentasjon for kva tall dei har og om skjermen er ISO 13406-2 setifisert eller ikkje. Hvorfor er det de med motsatt syn av deg som skal komme med dokumentasjon? Siden du er opptatt av dokumentasjon, så kan du vel underbygge dine egne påstander med dokumentasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå