Gå til innhold

Coop Prix Partikjøp

Ulkesh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

man må ta utgangspunkt i lovens intensjon, og den intenderer ikke å møtte alle slags urealistiske forventninger.

Synd du ikke ser dette, eller kanskje du ser det men at du , når du først har hoppet på dette toget, må følge det til stupet :)

Samcki; du har IKKE bytterett ved kjøp over disk, dette er en tjeneste som butikken eventuelt yter som service.

Men tilbake til skjermen da :D

Endret av ronndi
Lenke til kommentar

Jer er fersk når det gjelder LCD skjermer og PC generellt. Har hatt mac i alle år. Har kjøpt en Tundra P4 3.2 1024mb ram med ATi X800pro OG "Hyundai ImageQuest L90D", Den har en respons tid på 25ms. Hva mener dere når dere sier at det ikke holder med 25ms til hardcore spill når jeg kjører FarCry og Doom3 på høyeste grafikk og spillene går så det suser?

Lenke til kommentar

hei hei alle tvilere.. jeg har nå kjøpt denne skjermen på coop og den fungere helt fint.... oppløsningen på skjermen er som tidliger nevn her.. responstid er ca 16 ms. har testet skjermen på doom 3 og CS å syns den fungerer bra til å være en skjerm i denne pris klassen.. men klart du kan få en bedere skjerm får 1000-1500 kr mere.. så er du en som altid skal skryte av at du har det beste og dyreste så kan du velge en dyr nettbytikk i stede. skjermen har bra lysstyrke og god fargegjengivning og helt grei oppløsning opp til 1280x1024 75Hz der stopper det, å det er ikke mange jeg kjenner som bruker så høy oppløsning når di spiller. Skjermen er ikke beregnet får de som kunn er ute etter det beste men på en vanlig familie pc som eventuelt står i stua. :thumbup:

Lenke til kommentar

den jeg kjøpte har ingen døe pixler, syns vikelen er ikke av den beste, det står ikke noe i bruksanvisningen, men den er så det hålder. skjermen har bra lysstyrke og veldig gode farger, der er ikke dvi ingang påden, kunn VGA. audio inn og net tilkobling.

Lenke til kommentar

Flott "alxico" og ros til Prix for iveren etter å kaste seg inn i dette markedet.

Måtte fornuften fortsette.

Prix og Rema ser ut til å ha en positiv innvirkning for oss forbrukere .

For de fleste føles det fremdeles enklest og tryggest med med nærhet .

En del av oss vil nok likevel drømme om "Dahle & Co's" 2080.

Den koster rett nok 4 Prix.

Lenke til kommentar
hei hei alle tvilere.. jeg har nå kjøpt denne skjermen på coop og den fungere helt fint.... oppløsningen på skjermen er som tidliger nevn her.. responstid er ca 16 ms. har testet skjermen på doom 3 og CS å syns den fungerer bra til å være en skjerm i denne pris klassen.. men klart du kan få en bedere skjerm får 1000-1500 kr mere.. så er du en som altid skal skryte av at du har det beste og dyreste så kan du velge en dyr nettbytikk i stede. skjermen har bra lysstyrke og god fargegjengivning og helt grei oppløsning opp til 1280x1024 75Hz der stopper det, å det er ikke mange jeg kjenner som bruker så høy oppløsning når di spiller. Skjermen er ikke beregnet får de som kunn er ute etter det beste men på en vanlig familie pc som eventuelt står i stua.  :thumbup:

Hei!

Og du har peiling? Eller er du bare så glad over å ha fått din første LCD skjerm at du roser den høyt oppi skyene.. :p Jeg bare spør, visst du ikke har hatt LCD før, eller ikke er noe serlig seriøs hardware entusiast... Men for all del, kan godt hende du har veldig bra peiling, jeg bare spør... Vurderer denne skjermen da, slik at jeg kan kjøre med 2 skjermer... Kan du legge ut bilder..?

Mvh Preben

EDIT: Så godt som blank når det kommer til LCD... :D (Nesten...)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Kjøpte denne skjermen i dag.

Syntes den var så lys og uklar på et vis... Klarer ikke å få justert skikkelig. TIPS?!?! Har ikke hatt lcd før, men vanlig 19"

Synes bildet på den vanlige skjermen var bedre, men det er mulig det blir bedre hvis man får justert bedre.

Virker som om bildet går litt "inni" skjermen. De vertikale linjene buer mot midten.

Står forrestn i manualen at synsvinkel fra sidene er 75' og opp/ned er 70'

Lenke til kommentar
Hva mener dere når dere sier at det ikke holder med 25ms til hardcore spill når jeg kjører FarCry og Doom3 på høyeste grafikk og spillene går så det suser?

Så det suser? Poenget er at skjermen din ghoster (dvs. bildet henger igjen). Dette er et problem på nær alle LCD-skjermer, og din er garantert ikke noe unntak.

Ikke alle er 'allergiske' mot dette problemet dog, så det er ikke alltid det er så viktig.

Lenke til kommentar
Navnet minner meg om Starway scooteren de solgte/selger på smart club :p 

Som jeg forøvrig personlig kan bevitne at praktisk talt falt fra hverandre etter mindre enn ett års bruk. :!:

Min datt sammen etter 3 mnd...luft filteret, å potta datt av midt på veien...

Tror ca det er 4 år siden jeg hadde en slik en :)

Endret av haddis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...