Ulkesh Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hei hei.... Var nettopp på jobb på en viss Prix-butikk i oslo, og der på lager stod en bunch med 17 tommers LCD skjermer, merket husker jeg ikke, Smart (?) ett eller annet (lagd i Tawian), native oppløsning 1200 * 1024, dersom jeg ikke husker helt feil Pris mellom 2900 kr eller 2800, ikke heeelt fastsatt enda.... Så pass opp, blir sikkert kjørt ut på mandag..... Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Sikkert ikke av de beste LCD'ene på markedet Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 for guds skyld, ikke kjøp!. ihvertfall ikke om du har tenkt å spille et spill på den. hvis det er gave til bestemora di som skal på nettbanken så er den sikkert super, tipper den har 50ms og så mye gohsting at du blir sjøsjuk Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 for guds skyld, ikke kjøp!. ihvertfall ikke om du har tenkt å spille et spill på den. hvis det er gave til bestemora di som skal på nettbanken så er den sikkert super, tipper den har 50ms og så mye gohsting at du blir sjøsjuk 50 ms var vel å ta litt i? Tipper 16 ms jeg Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Vel, som jeg ofte sier, ingen tvinger deg til å kjøpe den dritten vi selger.... Det finnes andre behovs-nivå enn hyper-spilling hele dagen. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 for guds skyld, ikke kjøp!. ihvertfall ikke om du har tenkt å spille et spill på den. hvis det er gave til bestemora di som skal på nettbanken så er den sikkert super, tipper den har 50ms og så mye gohsting at du blir sjøsjuk 50 ms var vel å ta litt i? Tipper 16 ms jeg Nå tar vel heller du litt i også.... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 sitert ifra øyvind dahle sin test av den billigskjermen på 17" lcd-testen , og han har en del peil , men ja, han var sikkert ikke døds-seriøs heller, men dere shønner hva jeg mener Lenke til kommentar
sdn Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Merket er "Starmedia" og den vil koste 2890 kr. Legges ut i butikkene f.o.m neste uke. Finner ikke mye om dette merket på nettet, Det stod heller ingenting om responstid osv i prix-reklamen. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) som sagt har du en dårlig lcd så kan du heller ikke se på film på samme måte.. finnes mange ulemper, og man kan få tak i en "droning" lcd skjerm til 3k 50 ms var vel å ta litt i? Tipper 16 ms jeg ute å kjørere? eller falt du utenfor en skråning Endret 11. september 2004 av Valent Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Unskyld meg, men hva i all verden er det som begrunner den negative forutantatte instillingen deres? Så vidt jeg kan huske så er den siste (eneste) maskinen som Coop/Prix solgte et rent røverkjøp med meget gode spesifikasjoner, som ingen her på forumet klarte å matche i pris/ytelse. For å plukke trådstarters hovedargument i filler, så er faktisk native oppløsning på 1280*1024 standard for så og si alle 17" LCD skjermer i markedet (dyre som billige). Kanskje det har seg slik at innkjøpsansvarlig for data produkter til Coop kjeden faktisk er dyktig! Jeg kjenner ikke til hvilken skjerm det er Coop skal selge, så jeg vet ikke om den er god eller dårlig, men jeg blir litt provosert av wannabees som kommer med påstander de ikke har grunnlag for. Vent og se, så får vi se om det er et bra tilbud eller ei! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Nåja... Tipper de vil selle mange av de skjermene jeg... Finst da mange familier som ikke bryr seg like mye om kvalitet osv som oss hardbarka hardware entusiaster her på forumet.. Endret 11. september 2004 av Prebo Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 50 ms var vel å ta litt i? Tipper 16 ms jeg ute å kjørere? eller falt du utenfor en skråning tja, ingenting som sier at alle ukjente merker må ha elendig responstid Lenke til kommentar
Valent Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 apollox Skrevet 12/09/2004 : 01:54 QUOTE (Valent @ 12/09/2004 : 01:48) QUOTE 50 ms var vel å ta litt i? Tipper 16 ms jeg ute å kjørere? eller falt du utenfor en skråning tja, ingenting som sier at alle ukjente merker må ha elendig responstid utifra mine erfaringer med lcd-skjemer så er det ikke under 20ms, men så klart så finnes det forskjellige kvalitets responstid fra lcd til lcd, og 20 ms kan jo være en positiv ting.. hint: min 173T! ANG. coop pc'en så er alt av maskin-vare NO-Name, altså kan hende du får møkk og drit, bare fordi det står amd 64. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 DU FÅR DET DU BETALER FOR! Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 skjermen heter Starmedia LCD 17-c, nada om den på nettet. Sjekka bruksanvisningen, men fant ingenting om responstid der. Nativoppløsning var 1280*1024, jepp. skjermen så ok ut og ligger 500 kr. under tilsvarende på Elkjøp osv. Starmedia er et Tysk selskap som dealer LCD panel men tviler sterkt på at de produsere noe annet en merklapper. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 skjermen heter Starmedia LCD 17-c, nada om den på nettet.Sjekka bruksanvisningen, men fant ingenting om responstid der. Nativoppløsning var 1280*1024, jepp. skjermen så ok ut og ligger 500 kr. under tilsvarende på Elkjøp osv. Starmedia er et Tysk selskap som dealer LCD panel men tviler sterkt på at de produsere noe annet en merklapper. Starmedia Det høres så.. så.. Europris aktig... Lenke til kommentar
jihn Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Vet aldi, kan jo være det er en brukbar skjerm da... Men vi får jo se da om noen kjøper den og tester den skikkelig. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 ANG. coop pc'en så er alt av maskin-vare NO-Name, altså kan hende du får møkk og drit, bare fordi det står amd 64. Kansje du bør lese DENNE tråden? Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 AMD MSI Seagate Pioneer ATI Creative = noname? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå