MountainRivera Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=244456 Får håpe det for en gangs skyld kommer noe godt ut av dødstraff praktiseringen til Iran. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Au? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Mennesker er syke, what else is new? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 [14:36:14] [@LarsP]: np: anal cunt - i made fun of you because your kid just died Nei, over til noe seriøst. Dette her var bare helt sykt. Håper de får en streng straff, f.eks dødsstraff slik at de lærer til neste gang! Bot og bedring satt ut i praksis. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg protesterer iallfall ikke hvis de blir hengt. Dødsstraff; ikke fordi de skal lære, men fordi de skal dø. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det vil jo uansett ha noe preventiv virkning da. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det vil jo uansett ha noe preventiv virkning da. Har man noen statistikker som beviser dette? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det vil jo uansett ha noe preventiv virkning da. Har man noen statistikker som beviser dette? Hvor oppegående er du etter et rifleskudd i nakken? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det vil jo uansett ha noe preventiv virkning da. Har man noen statistikker som beviser dette? Hvor oppegående er du etter et rifleskudd i nakken? Joda, men det var ikke det jeg mente. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det vil jo uansett ha noe preventiv virkning da. Har man noen statistikker som beviser dette? Hvor oppegående er du etter et rifleskudd i nakken? Joda, men det var ikke det jeg mente. Pointet mitt var at du neppe ville gjøre det samme, hvis du ser at de som gjorde det før deg fikk dødstraff. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Men finnes det noe som beviser det? Færre drap etter at dødsstraff ble innført etc? Endret 12. september 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Når du er så sjuk at du gjør det som er beskrevet i denne artikkelen tror ejg ikke du bryr deg så veldig mye om straffen er døden... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Når du er så sjuk at du gjør det som er beskrevet i denne artikkelen tror ejg ikke du bryr deg så veldig mye om straffen er døden... Samme hvor syke de er så tviler jeg på at de vil dø Men slikt er bare sykt, fortjener livstid i fengsel(synes det er verre enn dødstraff jeg) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 blir vel steining som vanlig Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 blir vel steining som vanlig Får håpe det blir med småstein da! Eller halshugging med sløv brødkniv (den typen uten tagger)! Innsmurt med honning og fastbundet til en maurtue... Huff! Man skal ikke være sadistisk... men i tilfeller som dette kan selv det mest sindige menneske få ganske mørke tanker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå