DuckDuckGoose Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Hei! Jeg er for lat til å lage min egen database, er det et sted jeg kan laste ned gratis templates til dette formål? Likte ikke den som ligger på Microsoft sine hjemmesider. Noen andre som er bedre? Endret 13. september 2004 av alansmith Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Ingen? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Tjoho! Ingen?? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 nei, Lag det selv, vi har annet å gjøre. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Det må vel være noen som vet om sider på nettet med slikt innhold...! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg vet ikke hva acceed template er, men siden du skal bruke den til DVD-samling, kan du kansje se på Movie Manager (litt lenger ned) på prosjekt-siden min. Og btw, hvis du bumper en tråd bør det være 5 dagers mellomrom. (se retningslinjene) Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Jadajada! Takk for hjelpen. Hvis du lurer på hva en access template er, kan du besøke denne siden: http://office.microsoft.com/en-us/templates/default.aspx Tjobing!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå