krippa1970 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg har opplevd at man får svar på natta og i helgen,man kan lure på når de sover og har fri.kjempe bra buttikk. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Ett all rosen som netshop har fått rundt omkring, samt så lite negativ som jeg har hørt om den så vurderer jeg faktisk sterkt å benytte meg av dem når jeg skal oppgradere her i løpet av høsten. Blir helt ny burk og kanskje LCD skjermer også. Får se hva jeg har råd til. Min nåværende burk overtar min samboer som arbeidspc og hennes nåværende skal ut i stua som multimedia. Så nå heller det i netshops favør. håper de fortsetter den gode trenden de har startet, for da kaprer de kunder her og der. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Ett all rosen som netshop har fått rundt omkring, samt så lite negativ som jeg har hørt om den så vurderer jeg faktisk sterkt å benytte meg av dem når jeg skal oppgradere her i løpet av høsten. Blir helt ny burk og kanskje LCD skjermer også. Får se hva jeg har råd til. Min nåværende burk overtar min samboer som arbeidspc og hennes nåværende skal ut i stua som multimedia. Så nå heller det i netshops favør. håper de fortsetter den gode trenden de har startet, for da kaprer de kunder her og der. Neida, de har nettop meld fra at fra nå av er det slutt på service og drops :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Serrevx Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Håper det blir ut med drops og inn med sjokolade igjen ihvertfall Netshop er veldig bra, har kun gode erfaringer med dem så langt, og jeg tviler på at jeg vil få noe annet. Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Netshop har helt klart arbeidere med tilgang til support mail hjemmefra. Men hva er nå ikke bedre enn det Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Nå forlanger ikke jeg svar på mailer natterstid eller i helgene , men klart det er "morro" å få svar når du minst venter det Hovedsaken er iallefall at en klarer å holde en god tone med kundene og at servicen er god , dette har de klart . Det er vel bedre og se litt gjennom fingrene om en sak skulle være i grenseland enn å sette seg på bakbena og få missfornøyde kunder . Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 I det hele så er netshop VELDIG felksible og service innstilte Go netshop! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå