Mio Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Netshop er min faste butikk for hardware nå Virker som dem er interessert i og beholde kundene sine i hvertfall. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Måtte bare legge til at jeg fikk svar fra Microplex også nå midt i natten Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 ringte til daglig leder av PSdata privat nå kl. 02.30, svarte han også. Var ikke noe særlig blid da men (joke) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 ringte til daglig leder av PSdata privat nå kl. 02.30, svarte han også.Var ikke noe særlig blid da men (joke) Hadde vel neppe jeg vært heller om noen hadde ringt meg til det tidspunktet bare for å ringe Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Sendte dem nettopp en mail klokka 02:33, tviler jeg får svar så sent men, jaja Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Sendte dem nettopp en mail klokka 02:33, tviler jeg får svar så sent men, jaja Med hvilken hensikt? Bare for å se om de svarer kjapt? ringte til daglig leder av PSdata privat nå kl. 02.30, svarte han også.Var ikke noe særlig blid da men (joke) Bruk nå litt folkeskikk da mann! Du skjønner vel at vedkommene ikke foretrekker en jobb-telefon på sitt privat nummer på den tiden av døgnet. Endret 12. september 2004 av blackbox Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Sendte dem nettopp en mail klokka 02:33, tviler jeg får svar så sent men, jaja Med hvilken hensikt? Bare for å se om de svarer kjapt? Nei for å skjekke hvilken Opteron de selger, må ha med CO stepping, men jeg regner med at alle de nye som selges nå er med det. ringte til daglig leder av PSdata privat nå kl. 02.30, svarte han også.Var ikke noe særlig blid da men (joke) Bruk nå litt folkeskikk da mann! Du skjønner vel at vedkommene ikke foretrekker en jobb-telefon på sitt privat nummer på den tiden av døgnet. Jeg trur det stod (joke) under der? Endret 12. september 2004 av lavizh Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Bruk nå litt folkeskikk da mann! Du skjønner vel at vedkommene ikke foretrekker en jobb-telefon på sitt privat nummer på den tiden av døgnet. Var litt ironisk ment til de folka som sender mail til nettbutikker natt til søndag. Selv om de kanskje har en vakt ordning så vil de sikkert sove også. ringer jo seff ikke hjem til noen da Lenke til kommentar
skyline Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Lurer på om en del av de som jobber på disse butikkene jobber flexi tid, sender mail til en kar hos mircoplex(ang. nyinnkjøpt nb blokk som ikke passa, osv) han svarer i 1500-1600 og etter, og på søndager! Tipper de sover hele dagen, går på jobb på kvelden, sitter på msn, mekker litt pc, svarer på litt mail, spiller litt online, laster ned osv.! Lol! :!: Men seriøst, honnør til Netshop. Ingenting er mer irriterende enn når det tar dager før du får svar! Hørte jeg waterheads.dk? tok faen meg 2 uker på å svare på en enkel mail! og jeg sendte purringer!!! Har nettop handla meg OCZ 470Watt psu, OCZ 3700EB og Powercolor radeon X800PRO, alle de dyreste komponeneten i pc`en min med andre ord, og angrer ikke på det. Rask levering, og godteri!!!! Fikk en liten radio dings hos mircoplex da, er det vanlig? Handla bare for 5500kr. Ikke det at den var spesielt dyr eller påkosta da. men funka greit. Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 ringer jo seff ikke hjem til noen da Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Jeg hadde selv ikke forventet svar fra noen av dem , men jeg sendte nå mailene til butikken og ikke hjem , hadde forventet og høre fra dem først på mandag Lenke til kommentar
mav0 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Netshop.no er også min favorittbutikk, handler alltid der. Gode priser, og meget god service. Som noen tidligere nevnte, det bladet de sender er bare helt topp Dessuten sender de utrolig kjapt Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Har bestilt for første gang fra netshop i går kveld, så får vi se hvordan det hele går Lenke til kommentar
nord Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Har bestilt for første gang fra netshop i går kveld, så får vi se hvordan det hele går glimrende Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 De er helt genial Hadde det ikke vært for at de har fjernet visa delen, hadde jeg kjøpt shuttle /m hos de for ca 1,5 uker siden, istedenfor komplett. (Som forresten suger på kundeservice og har en responstid som ligner nextgentel). Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hva er det egentlig man får i tillegg til produktene man kjøper hos Netshop? Har hørt sjokolade, drops og nå et eller annet blad.. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hva er det egentlig man får i tillegg til produktene man kjøper hos Netshop? Har hørt sjokolade, drops og nå et eller annet blad.. Tror det "bare" var 5000 Netshop-brukere som hadde handlet der som fikk "Digital World"-bladet. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Når dere er inne på frynsegoder man får med pakken, så må jeg bare si at databutikken sine drops er DØDS STYGGE!! Endret 12. september 2004 av sk1rty Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Netshop svarer utrolig fort på mail, har opplevd det selv. Jeg kjøpte akuratt disk der, fordi jeg hadde lyst til å handle fra de pga. andre sine erfaringer, så det blir nok de fremover (ikke at jeg er noen særlig storkunde). Men dropsesken var jeg ikke fornøyd med, det var lakris og det er ikke noe godt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Netshop svarer utrolig fort på mail, har opplevd det selv. Jeg kjøpte akuratt disk der, fordi jeg hadde lyst til å handle fra de pga. andre sine erfaringer, så det blir nok de fremover (ikke at jeg er noen særlig storkunde). Men dropsesken var jeg ikke fornøyd med, det var lakris og det er ikke noe godt. Måtte være "nybegynnerdrops" :!: jeg fikk fruktdrops jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå