Boralis Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hei sendte en mail til Netshop for fem minutter siden og jaggu fikke jeg ikke svar nå , sover dem aldrig Se på tidspunktet og i tillegg er det natt til søndag Lenke til kommentar
plex- Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Har enda ikke prøvd netshop, men de får veldig gode tilbakemeldinger så vurderer det. Bare irriterer meg at de ikke har linser til digitalt speilrefleks (canon eos 20d som jeg vil ha). Lenke til kommentar
Raper Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Mulig at en av de ansatte har en laptop på nattbordet hjemme. Hver gang det plinger inn en mail spretter han opp og svarer. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 De har vel en ordning der en alltid sjekker mail hjemmefra..... Ganske positivt det, men jeg fatter ikke at de gidder det. Folk forventer jo ikke å få svar i helgene....... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hei sendte en mail til Netshop for fem minutter siden og jaggu fikke jeg ikke svar nå , sover dem aldrig Se på tidspunktet og i tillegg er det natt til søndag de vet hvordan kunder skal behandles!! Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hei sendte en mail til Netshop for fem minutter siden og jaggu fikke jeg ikke svar nå , sover dem aldrig Se på tidspunktet og i tillegg er det natt til søndag de vet hvordan kunder skal behandles!! Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Sendt en mail til netshop i morges i 5 tia. Jammen fikk jeg ikke svar på mailen min etter 3 minutter Netshop er konge Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Det minner meg om sånne helsidesannonser jeg har sett i LXF fra tid til annen. "Committed. - Dedication. Obsession. Fanatical support." Men NetShop er virkelig konge. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hakke sett makan! Jaja... noen som kan å yte service Lenke til kommentar
Raper Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Sendt en mail til netshop i morges i 5 tia. Jammen fikk jeg ikke svar på mailen min etter 3 minutter Netshop er konge Hmm,lurer på om jeg skal sende en mail bare for å høre om de er våken? Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 hehe, fanatical support.. Har denne erfaringen med Netshop jeg også Lenke til kommentar
Raper Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Ser det er mange på her så jeg vil benytte anledningen til å spørre om en ny strømforsyning skal lukte så jæ...etter en ukes bruk? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Sendt en mail til netshop i morges i 5 tia. Jammen fikk jeg ikke svar på mailen min etter 3 minutter Netshop er konge Hmm,lurer på om jeg skal sende en mail bare for å høre om de er våken? Det ska du da slippe Ikke bruk ressursene de har Foresten... get-one skulle gjerne ha fått et service og kundebehandlingskurs fra netshop Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Skulle ikke tro de sov. Das übermench. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Addicted to responding, eller bare utrolig kundekåte? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Har opplevd dette selv. Netshop er en butikk som virkelig er serviceinstillte. Koser meg enda med "Digital World"-bladet jeg fikk/får gratis bare for å ha handlet der. Fin avveksling fra Donald Duck & Co. Endret 11. september 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Har opplevd dette selv. Netshop er en butikk som virkelig er serviceinstillte. Koser meg enda med "Digital World"-bladet jeg fikk/får gratis bare for å ha handlet der. Fin avveksling fra Donald Duck & Co. Jepp samme her Lenke til kommentar
Valent Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Hei sendte en mail til Netshop for fem minutter siden og jaggu fikke jeg ikke svar nå oversatt! Hei jeg sendt en mail til Netshop for 5 min siden, og jeg har IKKE Fått no svar. edit: post 500 og ja Netshop ruler. Endret 11. september 2004 av Valent Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Hei sendte en mail til Netshop for fem minutter siden og jaggu fikke jeg ikke svar nå oversatt! Hei jeg sendt en mail til Netshop for 5 min siden, og jeg har IKKE Fått no svar. edit: post 500 og ja Netshop ruler. Å jasså , kverulere Lenke til kommentar
Calm Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Har aldri kjøpt noe fra NetShop, men hvsi de har det jeg trenger spørs det om jeg ikke kjøper fra dem neste gang! Slik service må jo belønnes på et vis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå