Frekkas Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Jeg vil herved sende en Stor takk til bryggerinæringen og dagligvare brasnjen som har gjort det geniale å introdusere Tuborg for fullt på det norske markedet. Jeg er så glad jeg kan sitte her å drikke verdens beste øl til 10 kr flaska :!: Endret 12. september 2004 av Frekkas Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Takk Takk... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 verdens beste øl Riiiiiight. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) drikke verdens beste øl Jeg antar at det vi har her er en såkalt "øln00b"... Endret 11. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Jeg antar at det vi har her er en såkalt "øln00b"... Ugh, Ekkelt *Host* script-kiddes slang *Hark* Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 til og med danskene syntes ikke tuborg er godt... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 til og med danskene syntes ikke tuborg er godt... Pøh. Mange dansker liker tuborg. Tuborg er, om ikke verdens beste øl, godt. Synes nå jeg. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Smaken glemmer du etterhvert som flaskene går ned. Blir koselig dette Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Tuborg'et du får i Norge til 10 kr er IKKE dansk. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 til og med danskene syntes ikke tuborg er godt... Sikkert derfor 60% av alle danskers passord er Tuborg da? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) har snakka med en som har bodd i danmark i 20 år eller noe sånn, han sa at tuborg ikke er så populært. Og at det ikke var på langt nær så godt som calsberg f.eks. Men det er jo sikkert mange som liker det. Endret 12. september 2004 av andesam Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Tuborg'et du får i Norge til 10 kr er IKKE dansk. Tuborg er ikke produsert i Danmark nei. Det produseres av Ringnes i Oslo. Men på Lisens fra Tuborg i Danmark. Jeg driter vel i om ølet ikke er laget i Danmark. Så lenge det er godt spiller det vel for faen ingen rolle hvor det er produsert. Uansett, hovedpoenget er at det koster 10 Kr flaska Endret 12. september 2004 av Frekkas Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Poenget mitt er vel mer at det er feil å sammenligne ringnes-tuborg med dansk tuborg, det er rett og slett ikke det samme ølet. Spesiellt godt er det heller ikke. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Poenget mitt er vel mer at det er feil å sammenligne ringnes-tuborg med dansk tuborg, det er rett og slett ikke det samme ølet. Spesiellt godt er det heller ikke. Nei, hvorfor skulle det være feil? Er vel akkurat de samme råvarene i begge. Du får aldri akkurat samme smaken i noe som er produsert på lisens. Dette kan skyldes marginale forskjeller i produksjonsfaktorer. Dette blir kvalitetstestet av Tuborg og skal smake likt. Jeg har jobbet i bryggeri selv så jeg vet dette. At du mener at det ikke er godt er forsåvidt ditt problem Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Poenget mitt er vel mer at det er feil å sammenligne ringnes-tuborg med dansk tuborg, det er rett og slett ikke det samme ølet. Spesiellt godt er det heller ikke. hmmm...blir ikke øllet akkurat det samme da? det blir jo produsert etter samme oppskrift og alt. har det noe å si hvor man produserer det da, så lenge man lager det samme? [mimre]blei en del tubbe i russetida ja [/mimre] Endret 12. september 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Råvarer produsert i Norge og i Danmark smaker vel ikke likt da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det er ganske stor forskjell i smaken. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jaja, 10 kroner for Tuborg, 13 for Dahls. Det ER jo et enkelt valg! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 smak og behag... drikker stort sett alt, untatt Bud og lysholmer double ice. tuborg er btw langt fra verdens beste øl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå