Gå til innhold

Takk til bryggeribransjen

Frekkas

Anbefalte innlegg

Jeg vil herved sende en Stor takk til bryggerinæringen og dagligvare brasnjen som har gjort det geniale å introdusere Tuborg for fullt på det norske markedet.

Jeg er så glad jeg kan sitte her å drikke verdens beste øl til 10 kr flaska

:!: :thumbup::dribble:

Endret av Frekkas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tuborg'et du får i Norge til 10 kr er IKKE dansk.

Tuborg er ikke produsert i Danmark nei. Det produseres av Ringnes i Oslo. Men på Lisens fra Tuborg i Danmark.

Jeg driter vel i om ølet ikke er laget i Danmark. Så lenge det er godt spiller det vel for faen ingen rolle hvor det er produsert.

Uansett, hovedpoenget er at det koster 10 Kr flaska :thumbup::thumbup:

Endret av Frekkas
Lenke til kommentar
Poenget mitt er vel mer at det er feil å sammenligne ringnes-tuborg med dansk tuborg, det er rett og slett ikke det samme ølet. Spesiellt godt er det heller ikke.

Nei, hvorfor skulle det være feil? Er vel akkurat de samme råvarene i begge. Du får aldri akkurat samme smaken i noe som er produsert på lisens. Dette kan skyldes marginale forskjeller i produksjonsfaktorer. Dette blir kvalitetstestet av Tuborg og skal smake likt. Jeg har jobbet i bryggeri selv så jeg vet dette.

At du mener at det ikke er godt er forsåvidt ditt problem

:no::tease:

Lenke til kommentar
Poenget mitt er vel mer at det er feil å sammenligne ringnes-tuborg med dansk tuborg, det er rett og slett ikke det samme ølet. Spesiellt godt er det heller ikke.

hmmm...blir ikke øllet akkurat det samme da? det blir jo produsert etter samme oppskrift og alt. har det noe å si hvor man produserer det da, så lenge man lager det samme?

[mimre]blei en del tubbe i russetida ja :dribble:[/mimre]

Endret av Nidhogg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...