BrukerSlettet Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Trenger jeg kjølepasta til denne? amd 64 3000+ Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Nei, det følger enten med en liten tube med noe middels god kjølepasta (gjør ihvertfall det på de bedre kjølerene f.eks Zalman, vet ikke om AMD gjør det), eller så er det klint noe guffe under kjøleribben slik at du bare trenger å fjerne beskyttelsesfolien og sette kjøleren oppå CPU'en (etter at CPU'en er montert). Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Tja vet ikke helt sikkert , men det var ikke med kjølepasta til min 3400 . Lenke til kommentar
JVD Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 artic silver 5 hos www.microplex.no er bra.. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Du trenger sannsyneligvis ikke pasta da den er BOXED. Men skikkelig goop som AS5 er å foretrekke framfor thermal puten. Lenke til kommentar
JVD Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 hmmm.. hvis ikke jeg er helt på bærtur så tror jeg at "boxed" versjonen kommer med kjøler og "oem" kommer uten kjøler.. men det kan hende at jeg tar feil. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 hmmm.. hvis ikke jeg er helt på bærtur så tror jeg at "boxed" versjonen kommer med kjøler og "oem" kommer uten kjøler.. men det kan hende at jeg tar feil. Neida du har helt rett og det midt på natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå