Gå til innhold

Skjermkort til max 2000 kr

Magnusha

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en kammerat av meg som skal kjøpe skjermkort til max 2000 kr. Hva bør han se etter da?? Han skal bruke kortet til spilling....

Takker for alle svar :D

Jeg synes han skal legge i 500,- og gå for dette

Tror ikke 9800pro er et like lurt valg som det var, siden du får 6800 ned mot 2000..

Endret av Dr3ad
Lenke til kommentar
Har en kammerat av meg som skal kjøpe skjermkort til max 2000 kr. Hva bør han se etter da?? Han skal bruke kortet til spilling....

Tror ikke 9800pro er et like lurt valg som det var, siden du får 6800 ned mot 2000..

det er eit bra valg!!!

Lenke til kommentar

Under 2k så er fortsatt 9800Pro den ubestridte ener. Og det er litt drøyt å si at 2499 er "ned mot 2000kr" :D

Har man pengene så er 6800 kortet et bedre valg, men 9800Pro er fortsatt et svært godt kjøp når det gjelder ytelse per krone

Lenke til kommentar
er det noe forskjell i fra produsent til produsent?? Noen tips der?

Nei, stort sett det samme, men pass på å få 256bits versjon

Fra Sapphire sin web (beskrivelse av 2 forskjellige 9800 Pro kort):

* 128-bit memory interface removes hardware performance bottleneck and provides end users with faster 3D graphics

* 256-bit memory interface removes hardware performance bottleneck and provides end users with faster 3D graphics

Det er jo like greit å skryte like mye av begge variantene enda 256-bit varianten er klart best! Marketing kalles det visst!!!

Endret av DragonXP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...