Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Heisann. Jeg har et lite problem når det gjelder internett: jeg kommer ikke inn på enkelte sider, som Komplett.no og Microplex.no. Jeg har ikke peil på hva som er feil. Det funket helt fint, og plutselig ville den ikke mer. Det står bare "Finner ikke server". Internettet går gjennom en Cisco 770 brannmur/router, som er min fars jobb router. Håper på hjelp, har nemlig et Dexxa-pakke som er ødelagt, og jeg er avhengig av å få tak i retur informasjon hos Komplett... //Sindre Lenke til kommentar
Borf Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 kan vere at det dns servern du er kobla opp mot ikkje klarer å finne ut adressen til dei sidene, har eit lignende problem på skulen mangen sider som eg ikkje kjem inn på (så bytter eg dns server og så er det noen andre sider som fungerer) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Hvordan skifter jeg DNS server? Men det funka jo helt fint inntil for noen dager siden? Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Har du endret på Cokie innstillingene dine? Selv så kommer jeg ikke inn på komplett uten og og godta en cokie som heter .....loader.etellerannet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå