Nokia 7250 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Heisann. Jeg har en Nokia 7250 og er ute etter et java program som kan blokkere innkommende anrop. Det finnes et slikt program ved navn Blacklister, men dette programmet funker ikke på min Nokia modell. Vet dere om steder jeg kan laste ned et lignenede program til min 7250? På forhånd takk Mvh Kai Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 kan jo bare sette opp viderekobling til talemelding/mobilsvar da. hvis det ikke var spesielle nummer du ville blokkere? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Blacklister er ikke noe program, men blacklist derimot, det er et Symbian program som kun virker på symbian telefoner. (Akkurat det programmet du tenker på virker på 3650/3660, Ngage, NgageQD, 6600, 7610, 6630, 7650, SX1, sendo X med flere) Som jeg vet finnes det ikke noe java program for å blokkere numrene, men du skal få til å få blokkert visse numre hvis du kontakter telefonopperatøren din, men tviler på at det er såpass alvorlig..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå