jingt Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Noen som kan poste ut bilde av sin hjemmelaga vannblokk? Endret 18. september 2004 av illvit Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Du kan vel heller bare stikke innom Worklogs"-delen av forumet. Der er det flere som har laget vannblokker. Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 sjekk skrue sin vannblokk guid på worklogs delen.. den ruler Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Peltier blokk for skjermkort: CPU blokk: Endret 12. september 2004 av Terje82 Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 den var fin Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 ingen flere som har noe Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kanskje ikke den mest moderne, men den virker. Tok en liten test av hvordan blokka mi gjorde mot min AC Cuplex blokk. Samlet sammen en del res. fra andre blokker. Minner om at jeg kjøler en P4 [email protected] ca 117watt ved full load. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 er du snekker eller noe sånt? hvor gammel er du? hvordan fikk du den såå blank?? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Flott jobb Bluesman, tror jeg har sett bilde av blokken din før Hvor lenge siden er det du lagde blokken? Hvis den er relativt ny, hvorfor valgte du det mønsteret i blokken, når det er flere som troligvis er like lette å lage og samtidig mer effektive? Men smuud blokk, det skal sies. Btw: Post 2000 Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 den vanblokken din Bluesman var meget bra laget til men eg likte ikkje helt mønsteret ditt.... men den var meget blank og fin! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Nydelig arbeid, bluesman! Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Holder en knapp på karamba sin foreløpig. Sølvkjerne og poleringsfetisj . Mye blankere enn det blir det ikke. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 enig. den er voldsomt for-seg-gjort. Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Takk takk, blokka er blank, men gammeldags. Skulle gjerne ha laget en blokk alla karamba sin, men litt av mitt poeng var og lage den i en CNC-maskin. Den slo AC Cuplex blokka mi og da er jeg fornøyd. Det var min første utfressing, og det var vanskeligt og få programmert CNC-maskina riktig. (det var begrennset hvor mye tid vi hadde den kvelden). Jeg har modda litt på blokka, som ikke kommer fram på bildet. Har laget en dyse av 0.5mm kobber og lagt mellom blokka og toppdekselet. illvit: Nei, jeg er ikke snekker men elektrikker, alderen min trekker vel godt opp gjennomsnittet her på forumet. Er også musiker og har overklokking som hobby. Pussa blokka med 200, 600, 1000 og 2000 vannfast sandpapir. Polerte opp blokka med sølvpuss. Fagertrollet: Ja. blokka ble laget i vår. Satte den inn nå i august. edit:leif Endret 18. september 2004 av bluesman Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) den beste blokka å sjå på er ein link til her på forumet trur eg, veit berre at workloggen måtte køyrast i portugisisk oversettelse på babelfish for å vere lesbar, men så er ikkje den blokka laga av nokon her då den va i kopar og messing trur eg dersom nokon forstår kva blokk eg meinar post gjerne ein link så eg kan få sjå den ein gong til, den var berre bra men her på forumet har vel karamba den flottaste blokka (edit: ikkje skyt meg om det er ei blokk eller to eg har gløymt ) Endret 18. september 2004 av Eirik_R Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Prøv å få flere til å poste sine hjemmelagde vannblokker og lag en avstemning Kjempefine blokker (kobber-speil?) dere har lagd Lenke til kommentar
jingt Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 hvordan lager jeg en avstemning? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 hvordan lager jeg en avstemning? Det er bare moderatorer som kan gjøre det... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 hvordan lager jeg en avstemning? Det er bare moderatorer som kan gjøre det... æsj, det var dumt Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Få inn noen flere hjemmelagde vannblokker, og så spørr du pent en tilfeldig moderator om å lage en liten avstemning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå