ToppDogg Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg har stresset i hele dag med å pc'en min til å funke, jeg har surfet på internett i hele dag for og finne ut feilen. Pc'en vil ikke starte opp, vi har satt den sammen i dag! har ett asus A7V600-X som hovedkort. twinmos 256 mb pc3200 x 2 gainward fx 5700 ultra 860 LE og xp-m 2400 35 watten noen som vet kor mye volt dette skjermkortet krever, leste nemlig i brukermanualen til hovedkortet at det kunne støttet 1.5V på skjermkortet. noen som vet hvor mye volt det trekker? hadde vert kjekkt og vite det, så kunne det vert elminert å så fall Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 ingen som vet? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det er nok ikke ett volt problem. Har du dobbelsjekket alle tilkoblinger? Er alt kjøpt nytt, eller har du beholdt enkelte deler fra før? Lenke til kommentar
AusDerReihe Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 selv om minnebrikkene ser ut til å sitte skikkelig på plass, så har jeg hatt problemer med dette før, jeg måtte trykke ekstra hardt på minnebrikkene for at maskinen skulle starte. ville sjekket det Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 TAKKER! skal sjekke d! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå