Musty Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Da er tiden inne for å kjøpe nytt minne.. I dag kjører jeg 2*256 kingston value pc2700. Har hatt dårlig erfaring med klokking av noname brikker, så derfor har jeg valgt å la være å overklokke disse. Det jeg nå er på jakt etter er noen brikker med gode timings, og som gjerne kan klokkes litt.. Nå kjører jeg fsb på 210, med minne-cpu ratio på 5:4, slik at minnet kjører på 168,5 mhz. Vil gjerne få den på 1:1, og muligens fsb litt over 210, hvis cpu klarer det Jeg skal ha 2*512Mb.. edit: før siklet jeg på geil golden dragon, men bør jeg velge 3200 med cl2 eller 3500 med cl2.5? er det noen bedre brikker i samme prisklasse (altså 2-3k), kanskje noen med bedre timings? Endret 11. september 2004 av Musty Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 OCZ 1024MB E.B. Platinum Edition De har ett sett igjen på Netshop. Løp og kjøp Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 OCZ 1024MB E.B. Platinum EditionDe har ett sett igjen på Netshop. Løp og kjøp desse anbefaler eg også Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3780 er ikke disse bedere bedre timings Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3780er ikke disse bedere bedre timings Ja, men timings er ikke alt. EB serien er vel noe av det beste som er å få tak i idag. Men den ram'en du linker til er utrolig bra den også. Generellt så er OCZ den beste minneprodusenten for øyeblikket (i mine øyne). De har glimrende brukerstøtte i tillegg til kvalitets ram, noe som jeg synes gjør at de ligger et hode foran andre produsenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå