superdigg Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Er så lei av å ikke kunne stole på temperaturmålingen til MSI (845 Ultra) så jeg tenkte jeg skulle ta med meg ute/inne termometeret på stua og sjekke. Er det bare å legge den inntil heatspreader'n? Er dette en pekepinn på hva tempen er eller like langt unna som HK'et? Lenke til kommentar
burrebever Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 du bør helst legge den så nær kjerna som mogleg for å få mest mogleg rett temp. Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg vet, men alle P4 har jo en heatspreader på core'n så særlig nærme går det ikke an å komme. Noen som har gjort dette? Ekstern måling altså? Lenke til kommentar
pegg Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 P4 bruker temp sensor som er bygd inn i kjerna på cpuen så den er nok ganske nøyaktig fra før. tror ikke det blir mer nøyaktig måling med eksternt termometer Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg regner også med at dioden i kjernen er rimlig nøyaktig bare synd H/K'et ikke er det :sad: MSI kortene har vært veldig dårlige på temperaturer en stund nå. Lurer fortsatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå