Bear^ Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hadde vært digg å kunne bruken den på mennesker. Eller døde monster i alle fall. Samle alle sammen og lage et "Ringenes Herre" bål, slik hesterytterne fra Rohan gjorde mer orkene i To tårn Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Synes det er greit det ikke funker på fiendene. Tenk så mye mas det hadde blitt, alle fiende driver og slenger deg rundt i lufta, og det samme gjør du.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg skal bruke den når jeg får bruk får den. Når jeg føler får å bruke den. Når jeg må bruke den osv sov... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Gleder meg til å slenge sagblader gjennom lufta Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det hadde vært litt artig om den "gunnern" fungerte på samme måte som telekinese i PsiOps, hvor man kan stå på en kasse/plankebit og så løfte den opp og surfe rundt. med den gravitygunnen som skjøt ut en blå stråle kunne eg stå på et bord i vannet og sikte på enden av bordet foran meg samtidig som eg løp = framdrift tror forresten den er fjernet. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Først skal man spille igjennom spillet, evt holde på til man blir lei, så skal man rundt å leke seg med alt mulig, også ta spillet ennå engang.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Må jo prøve ut våpnene da Kommer til å løfte ALT som er å løfte, til jeg blir lei og bruker den når den er nyttig Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Gleder meg til og prøve heisekrana heise opp de svære konteinerne å slippe den på enemies Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg skal rive ned et par sky skrapere. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Jeg skal rive ned et par sky skrapere. Må ha en strider da slik som i filmen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå