Enceladus Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg skal samle alt som kan flyttes på kartet i en svær haug og bygge meg et koselig hus Dra skrot opp på høye punkt for så å slippe det ned i store mengder Bygge en barrikade av eksplosive saker og ting, lokke zombiene bort og sprenge så mange så mulig på en gang. Lenke til kommentar
Malux Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Bygge en barrikade av eksplosive saker og ting, lokke zombiene bort og sprenge så mange så mulig på en gang. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Jeg skal og bygge meg et stooooooort tårn å klatre i Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Det hadde vært litt artig om den "gunnern" fungerte på samme måte som telekinese i PsiOps, hvor man kan stå på en kasse/plankebit og så løfte den opp og surfe rundt. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 det hørtes moro ut psilocybe.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg skal sveise tønner og slikt fast i knuselige ting og så feste de knuselige tingene på vegger over døråpninger. Når det så da kommer en zombie gjennom døren eller noe skal da den knusbare tingen knuses slik at tønna eller hva det nå er vil falle ned Ellers, tja, kaste plankebiter i hjertet på diverse "vampyrer" (Blir vel kanskje bare zombier da), blokkere veien for monstre, lage feller og aktivere dem ved å hive ting på dem og slikt Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 er meget spent på hva half-life har å by på jeg altså, hvis det er slik at man kan f.eks knuse en rute , og glassbitene f.eks stikker ut øynene på eventuelle fiender så blir jeg mektig imponert Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 håper det går an å plukke opp fiender det hadde bare vært så rått. kan kaste dem himmelhøyt hehe eller sende dem i en spiss ting Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Jeg skal sveise tønner og slikt fast i knuselige ting og så feste de knuselige tingene på vegger over døråpninger. Når det så da kommer en zombie gjennom døren eller noe skal da den knusbare tingen knuses slik at tønna eller hva det nå er vil falle ned Ellers, tja, kaste plankebiter i hjertet på diverse "vampyrer" (Blir vel kanskje bare zombier da), blokkere veien for monstre, lage feller og aktivere dem ved å hive ting på dem og slikt de er noen vampyr/zombier inne på den kirkegården er det ikke? sagbladene virker artige, kan man stå på de mon tro? I så fall blir det vindel trapp på veggen Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Joda,å plukke opp fiender og leke seg med dem skal fungere helt fint. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Joda,å plukke opp fiender og leke seg med dem skal fungere helt fint. Hva dere mener? Synes da å ha lest flere plasser at Manipulatoren ikke fungerer på "folk". Mulig jeg misforstår dere Å lage feller blir nok stilig. Håper det ligger mye ting og "slenger" rundt som vi kan gjøre bruk av. Håper også på noen bra filmer av galne folk som gjør galne ting Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 hahah, tenk å kaste lik oppe i lufta så de landet på en flaggstang og spiddes Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Skal kunne ha mye morro med den saken der. Så god fysikk i HL2. 'kaste' sagblader på fiender som Gordon gjør på den ene videon skal bli grimt... Lenke til kommentar
nord Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Skal kunne ha mye morro med den saken der. Så god fysikk i HL2. 'kaste' sagblader på fiender som Gordon gjør på den ene videon skal bli grimt... hehe, ja. gleder meg til å gradvis "partere" en zombie Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 og høre zombiene hyle av smerte når du anntenner dem slik som i filmen.... fy flate så de skriker og gauler da! :!: Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 rått da gleder meg så helvettes mye til det kommer. har dere sett vidion av de svære ederkoppene som er etasje høye. lurer på vordan man tar dem på vidion tåler de nesten evig Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 noen som har url til den filmen det snakkes om? personlig tror jeg at jeg skal prøve å kaste opp kasser fra et sted langt nede og så prøve å hoppe på kassen og fly høyt opp evt kaste ting på monstre selvom jeg kommer til å bli avhengig av spillet... Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 (endret) link til alle Half LIfe 2 Bink videoene http://www.3dgamers.com/games/halflife2/ I Ravenholm filmen er det mye zombie kverking Endret 11. september 2004 av Gammelsko Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Joda,å plukke opp fiender og leke seg med dem skal fungere helt fint. Hva dere mener? Synes da å ha lest flere plasser at Manipulatoren ikke fungerer på "folk". Mulig jeg misforstår dere Manipulator'en kan ikke plukke opp biologisk materiale i Half Life 2, men moddere har full frihet til å aktivere dette. Jeg kommer sikkert til å leke meg med de sagbladene som man ser i Ravenholm filmen. Kommer helt sikkert til å bruke den til helt sjuke ting etterhvert regner jeg med Endret 11. september 2004 av TCi Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Tenker jeg skal bruke den til å kaste ting og tang litt rundt på både mennesker og andre ting ..Håper det kommer en mod hvor man kan plukke opp folk.. Det hadde vært utrolig morsomt.. ellers som noen sa her lage feller og hus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå