Chainly Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Brukt 300D, på forskjellige instillinger, med forskjellig utstyr. Enjoy! P.S. Nå har ikke jeg vært her før, så har jeg postet for mange så.. ja.. merker jeg det sikkert. Krititt motas med tatt, Ikke for at bildene er noe spesielle, hadde bare lyst til å dele de, Ha en fin kveld. Hilsen Rune Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 hei! Siden dette er bildekritikk må jeg få låv til å si at jeg syns bildet med skalpellen burde vert på et annet underlag. Føler det ble litt rart nå. Men det er bare min mening da kansje du ville det skulle være sånn ikke vet jeg? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Bilde 1 synes jeg ikke noe særlig om. For mye knopper, for lite blomster. Delvis rotete bakgrunn som burde blitt klonet vekk. Bilde 2 er heller ikke noe å skryte av. Edderkoppen, som jeg antar er hovedmotivet, får for liten oppmerksomhet. Bladet dominerer også for mye, og bakgrunnen er rotete. Bilde 3; vel en katt. Flott at pusen ser på deg, men skyggen på venstre gjør at høyre øye ikke synes noe særlig. Ellers flott lys. Bilde 4; slett ikke noe dårlig månebilde. Er bildet beskåret, eller fylte månen virkelig så stor del av bildet? Hvilket objektiv har du brukt? Bilde 5; en kniv på et teppe. Ikke noe spektakulært eller spesielt severdig ved dette. Bilde 6, blomst med rotete bakgrunn. Kan ikke se noe spesielt kunstnerisk ved dette, men fargene var jo ok. Kan heller ikke se noe spesielt ved bilde 7, og også her stjeler bakgrunnen oppmerksomhet Bilde 8; søt kanin, fint med uklare bakgrunn. Det ene strået i forgrunnen kunne du fjernet. Bilde 9 ser jeg heller ikke noe ekstraordinært ved, og det er kanskje ikke engang helt skarpt? Bilde 10, rips. De forreste ripsene burde her vært skarpere, og tror at du med hell kunne eksperimentert med andre komposisjoner slik at bladene i bakgrunnen ikke stjeler så mye oppmerksomhet. Flotte lynbilder, men selve lynene blir litt små. Ellers tror jeg at du ville fått mer konstruktiv kritikk fra flere hvis du hadde lagt ut et og et bilde av gangen. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 bildene minner meg om den gangen jeg fikk windows xp og alle disse litt sterile og upersonlige bildene som følgte med disse bildene du har vist minner litt om dem Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg er litt nysjerrig på om det er mulig å få det siste bildet (13.jpg) i wallpaper-størrelse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå