Christian_ Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) jeg har kikket litt på denne og lurt på "hva er det egentlig?" Går den som en vanlig moped/scooter? og er den billigere i bruk? hvor lang tid tar det før motoren er ladet.? og hvor langt går den på full batteri? la under denne kategorien p.g.a at jeg kanskje skal kjøpe hvis jeg er fornøyd.... Endret 11. september 2004 av chs89 Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 ingen som vet noe om den?? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Dei går opp mot 30 km/t, og kan ikkje registrerast som moped. Alt eg veit... Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 ok..... da kjøper jeg ikke den :! Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 hvorfor kjøper du den ikke ? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 NB! Det er ikke tillatt å bruke motorsykkelen på offentlig vei. Brukes på privat vei/område. tatt fra qxl linken.. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det er ikke en moped... Den kan dermed ikke registreres og går langt ifra like bra som en moped... Også er den alt for liten for et normalt menneske Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har en sånn lignende, det er ikke lov å kjøre på veier, som sagt på egen eiendom, min kjører i 45 km/t Den er ganske liten..men ganske morsom Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 ...min kjører i 45 km/t Da er den vel bensindreven? Denne er eletrisk og går ganske mykje dårligare.. =/ Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 ...min kjører i 45 km/t Da er den vel bensindreven? Denne er eletrisk og går ganske mykje dårligare.. =/ Den er Bensindreven ja, det er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå