bnezofil Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 jeg har funnet meg et lydkort fra en gammel maskin fra 98. det er velbrukt, men fungerer, det gjør det. men jeg trenger litt assistanse til innstallasjonen. det er nemlig en slik joystick port. med det er også noen ledninger på kortet, kan jeg innstallere uten disse? vil lydkortet fungere? for joystick porten e rdet ikke så farlig med. den kan jeg leve uten. for maskinen min i dag har nemlig ikke kontakter for disse ledningene. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 hallo? er det noen som kan svare på et så enkelt spørsmål? Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg vil tro du kan bruke det uten de ledningene. Det kunne i hvertfall med mitt SB Pci 128. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 da prøver jeg det. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ledningene er for tilkobling for direkte overføring fra CD-rom og evt andre enheter som f.eks MPEG-dekoderkort. I tilfellet CD-ROM er dette unødvendig siden du kan velge å spille av digitalt. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 ok! Jeg koblet den til CD-romen og det funker greit til mitt bruk! Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Joystick porten er til midi. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 hæ? joystick porten fungerer da utmerket! Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 :!: Ja det er en joystickport men hvis du trenger en midiport til midibruk på lydkortet så bruker du joystickporten. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ok!Jeg koblet den til CD-romen og det funker greit til mitt bruk! Med et moderne OS (tror Win2k eller nyere) er det bedre å ikke bruke kabel mellom CD-ROM og lydkort. Sett på "digital audio extraction" eller hva det kalles. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 OK! Da skjønner jeg hva du mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå