paalrh Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Heisann Men jeg venter på skal oppgradere systemet mitt tenkte jeg at jeg skulle kjøpe nytt kabinett + strøm forsyning + vannkjøling. Hadde derfor en del spørsmål i denne sammenheng. Etter det jeg har forstått er det bare vannblocken som definerer hvilet socket vannkjølingen passer på. Derav skulle man kunn vente med å kjøpe den inntil man bestemmer seg for hvilket socket man går for. har jeg forstått dette korrekt? Tenkte å gå for et Image & shapetek servertower hvor jeg kjøper meg en Li an Li drevramme for slave hardiskene mine samtidig som kanskje enVantex / Coolmaster 3 for Masteren min. har hørt mye hos venner om at det ikke har noe nsærlig betydning bortsett fra bedre airflow gjennom PCen. Noen Ideer rundt dette? Lurte åsså på om det er noe poeng i å ha en annen kjøler for masteren sammenlignet med slavene??? Når det kommer til strøm forsyning er jeg helt blank. noen nevner Antec som det beste menne er ikek helt sikekr serlv. Lei av at det gamle chieftek driten min har en fan speed fra satan. Hvil ha noe bra for rundt 1000 lappen noen tips?? gjerne litt feedback med personlige meninger =D vet jeg vil ha noe på 550 watt. og slik det ser ut nå blir det enten MIST eller CWT. All hjelp er velkommen. Feedback trengs =D På forhånd takk Endret 11. september 2004 av paalrh Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Elendig emnefelt OG feilpostet. Bruk fantasien litt neste gang, og finn riktig kategori. Ikke post i Annet om hardware bare fordi det er mest besøkt. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg