Kamerat Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 wuuhuu, når rbk taper er det bare gøy, da har odd en bedre mulighet for å avansere på lista. gledesutbrudd 2 : jajaaaaaaa jeg fikk 4 billetter til premiera på resident evil 2 Blir spennende og se hvordan Vålerenga klarer seg mot Odd. Odd er vel muligens den vanskligste motstandern Vålerenga har igjen. Jeg og resten av klanen inntar iallefall Skien om 9 dager... Lenke til kommentar
O D D Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 ikke så halvgærn 3-0 Seieren til ODD over RBK eller da: :!: Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 ikke så halvgærn 3-0 Seieren til ODD over RBK eller da: :!: Du skulle hørt klanen jubla når scoringene til Odd ble annonsert over høyttaleranlegget på Ullevaal. Lenke til kommentar
O D D Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 ikke så halvgærn 3-0 Seieren til ODD over RBK eller da: :!: Du skulle hørt klanen jubla når scoringene til Odd ble annonsert over høyttaleranlegget på Ullevaal. det tror jeg så gjærne på :!: :!: ,var kult på falkum den Kvelden,RBK ble jo læregutter i forhold: Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Rosenborg? Er det de nybada, rosa, pudra og nygreidde pengutta som lukter deodorant selv på TV? OK, javel. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Rosenborg? Er det de nybada, rosa, pudra og nygreidde pengutta som lukter deodorant selv på TV? OK, javel. Hvis de i tillegg har en Rema-pose tredd nedover huet kan du ikke ta feil... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Rosenborg? Er det de nybada, rosa, pudra og nygreidde pengutta som lukter deodorant selv på TV? OK, javel. Hvis de i tillegg har en Rema-pose tredd nedover huet kan du ikke ta feil... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå