Zn00z Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Hmmm... Jeg kjøpte meg en gang et non-boxed skjermkort -> ASUS V9280S SuperFast -> ti4200 kjerne Her i går satt jeg opp min "nye" (byttede) maskin med dette kortet ,og hadde en kamerat her.. og tenkte at vi ville se på en film som jeg hadde på disken, men da jeg skulle sette inn s-videokabelen så buttet det imot. Når jeg så mer nøye på pin'ene som stod på skjermen og kabelen så skjønte jeg jo broblemet! De var helt forskjellige Har kanskje noe med at det både er inn og ut på samme utgang Finnes det en spesialovergang fra Asus? eller er dette normalt? Takker hvis folket har peil Endret 11. september 2004 av Zn00z Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 En rask titt på Asus sin hjemmeside forteller at kortet har både TV-ut og video-inn. Det betyr at det skal være en adapterkabel med for få både inngang og utgang i samme kontakten. Denne adapteren følger normalt med slike kort. Lenke til kommentar
Zn00z Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Det vet jeg jo! Og det betyr med andre ord at jeg ikke kan skaffe meg en slik overgang??? Er dette en unormal måte å lage utganger på????? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 nei, det er helt normalt. Hvis det er video INN og video UT i samem kontakten må det jo være noe mer enn hvis det bare skal være video UT. som Mr D sier så fulgte nok den overgangen med kortet. Hvis ikke du har den så får du ta kontakt med nettbutikker & asus og se om du kan få fatt i en.. hvis ikke du finner en sånn en er du nok ganske lost.. Lenke til kommentar
Zn00z Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 OK...Takk! kommer til å lete febrilskt nå Men skriv en link hvis noen kommer over en slik overgang Lenke til kommentar
Zn00z Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Kan dette være en slik tro: http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=SVHSAD Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Adapteren kan f.eks. se slik ut: Eller det kan være 2 eller 4 korte kabler med kontakter ut fra én plugg. Endret 11. september 2004 av Mr D Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg antar at du mener bulk i stedet for non-boxed. Da fikk du sikkert ikke med en overgang. Så det må du nok gå til anskaffelse av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå