rolfy81 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Har fått tak i et gamelt Chinon ce-4 kamera, men speilet har låst seg i åpen stilling, og jeg får ikke åpnet baksiden. Er det noen som har vert borti dette kameraet før som kanskje kan hjelpe meg. Eventuelt hvor mye koster en reparasjon, og hvem kan reparere slike ting?? Lenke til kommentar
Luthion Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Feil...forum??? EDIT: Stemmer vist nå... Endret 11. september 2004 av Luthion Lenke til kommentar
rolfy81 Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Hvilket forum kan jeg få hjelp om dette da? Lenke til kommentar
s-ki Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hei! Så vidt jeg husker er Chinon CE - 4 et elektronisk kamera, dvs kameraet er helt avhengig av batteri for å fungere. Jeg hadde engang et Yashica TL Elektro, når batteriet gikk tomt hengte speilet seg, og batteriet gikk stadig tomt hvis en glemte å slå av kameraet etter bruk. Har du flaks kan batteriene enda være å få tak i. CE – 4 er foresten et svært stilfult og vakkert kamera, og det var ikke vanskelig å se hvem som hadde stått modell da Contax S2 ble lansert på beg. av 90-tallet. S2 var til forskjell helt mekanisk, og etter min mening enda det vakreste kameraet som noen gang er laget. mvh s-ki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå