KristianF Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Heisann.. Har akkuratt lånt en kamerat sin PS2, og har gleda meg veldig til å spille nå! men når jeg putter i spillet "Stuntman", så låser PS2'en seg i startup menyen du velger språk i.. andre spill funker fint.. plata er 98% rein på baksiden (kun nesten usynlige riper).. har prøvd å ha PS2'en i liggende og stående stilling.. noen som kan gi meg noen tips om hva jeg kan gjøre for at det skal virke? btw.. han som jeg låner boxen fra, sier at spillet alltid har funka fint.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Kanskje du er litt støv og skitt på laseren? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 og hvordan skal jeg klare å rense den? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 og hvordan skal jeg klare å rense den? Hvis jeg ikke husker feil, så mener jeg å huske at det var noen som linket til en guide som visste hvordan man skal rense laseren. Ta og søk litt under konsoll delen på gamer.no forum delen. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 rens hjalp ikke.. men tror jeg vet grunnen nå.. jeg bruker PS1 kontroll.. skal stikke til en kamerat når dagen kommer å låne en PS2 kontroll å teste Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 rens hjalp ikke..men tror jeg vet grunnen nå.. jeg bruker PS1 kontroll.. skal stikke til en kamerat når dagen kommer å låne en PS2 kontroll å teste PS1 kontroll funker helt fint på min PS2. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Sikker på at spillet ikke er utenlandsk eller? Er det fra USA så funker det ikke. Er spillet norskt så er jeg litt usikker på hva det kan være. CD'n kan ha fått en ripe den ikke tåler altså... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 og hvordan skal jeg klare å rense den? Det finnes rense-CD. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) som sagt så har jeg rensa PS2'en.. CD'en er ripe fri.. men grunnen er nokså sikker at jeg ikke har PS2 kontroll.. jeg kan bruke PS1 kontroll på noen spill (Freedom Fighters, Manhunt, Rainbow Six), men ikke på Headhunter, Medal of Honour og noen andre (kommer melding at det ikke er noen kontroll kobla til).. så grunnen til at jeg ikke får til Stuntman må være det at det spillet ikke støtter PS1 kontroll sånt some noen av de andre spillene.. for jeg kommer til språk valg menyen, men kan ikke velge.. skal se om jeg får låne en PS2 kontroll av en kamerat å teste.. EDIT : Funker fint nå med PS2 kontroll takker for alle svar ellers! Endret 12. september 2004 av Stealth- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå