flodhest Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg fikk plutselig et inspirasjons-anfall her isted, og dette himmelske øyeblikket endte med dette. Hva synes dere om det? Er det brukbart? Jeg prøvde først å få med noen knapper, men jeg gjør det enkelt nå, siden jeg skal prøve å kode det selv denne gangen. Om det er noe å bruke skal jeg ha to versjoner av hjemmesiden min, den nåværende trives jeg ganske godt med. Kritikk? Fyr løs! Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 de knappene du hadde der for to timer side eller no syntes jeg var finere. jeg digga fargevalget ditt! den ser egentlig ganske fin ut syntes jeg Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Joa, men er ikke sikkert jeg klarer å mekke mouse over, så det for bli med plain tekst foreløpig Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Så bra ut til å begynne med, men så gikk det opp for meg: - ALT for stor header! - Likte ikke den overdrevne bruken av pigger i header. - Kontraster i innholdsdelen var kvalmende. Rett og slett! - Litt lite padding i innholdsdelen. Idéen var kanskje litt original, men liker designet du har på innervision nå mye bedre. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Hm, headerstørrelsen blir nok den sammen, men jeg kan få gjort noe med piggene og kontrasten Har ingen planer om å bytte ut designet jeg bruker nå, det er bare litt morro å ha noe ved siden av å holde på med Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 likte de gamle innholdsfargene mye bedre jeg men Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 de gamle innholdsfargene? Ettersom jeg husker, har jeg ikke endret noe på fargene, bare forsterket kontrasten en smule. Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 de gamle innholdsfargene? Ettersom jeg husker, har jeg ikke endret noe på fargene, bare forsterket kontrasten en smule. jøss, syntes det så litt anderledes ut jeg. jeg begynner sikkert å bli litt trøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå