fargoth Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Lagde et bilde i ps for litt siden, og enkelt å greit, jeg lurer på hva som kunne vert bedre. Legg godt merke til at jeg ikke er 100% stø i ps, og at jeg for det meste kun har brukt filtere. vanlig Lysfilter Mørk utgave Edit: leif Endret 11. september 2004 av fargoth Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Var helt greit liksom.. Litt sånn mystisk, hehe Forbedringer.. Hmm, du kan jo kanskje prøve å endre litt av fargene med Hue Saturation (Ctrl+U) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Nr. 3 var best Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Ulempen ved å bare bruke filtere er vel at det ikke blir så fint og at det blir litt for tydelig å se hva du har gjort, dessuten så er det ikke fint med så kraftige bevels.. Men stå på.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg synes at motivet, fargene og komposisjonen ikke var verst, og at du sikkert kan lage en tøff versjon når du blir litt mer erfaren i Photoshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå