Gå til innhold

Smartphone med stor skjerm - Hvilken?

JonnyHZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TomTom-mobile kommer også til Symbian telefoner, bruker selv Nokia 6600 m/ Wayfinder og GPS. Fungerer ypperlig. Skjerm er ikke det viktigste, det er min erfaring da stemmestyring og pilene for hvor jeg skal, er det viktigste. Jeg har prøvd begge deler og liker Wayfinder bedre ut fra oppdateringer og hjelpemiddel på nettet (ruteplanlegging etc. ) Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk for det,men er allerede godt kjent med tomtom navigator 3.0 til pda og vil fortsette i den duren.Har testet wayfinder og den ser fin ut,men en voldsom pris på bruken med tanke på oppkobling hver gang.Det slipper man med tomtom.

Tanken bak en litt større skjerm er at den blir brukt i jobb-sammenheng og er da greit å kunne se hva som skjer og ikke bare høre den (er sjåfør).Bruker pda nå,men kunne tenke meg en kombinert sak.

Lenke til kommentar
Ok, skjønner deg! Men til pris, jeg kjørte Tønsberg-Madrid-Tønsberg, dette kostet kr. 8,59 med Wayfinder, kan ikke si at det er dyrt da. Men kjøp en Qtek 2020, det er en ganske kraftig maskin. Den drives av en XScale prosessor som kjører på 400 Mhz og har 128 MB innebygd RAM. Finnes brukte til en ok pris.
Lenke til kommentar
Ok, skjønner deg! Men til pris, jeg kjørte Tønsberg-Madrid-Tønsberg, dette kostet kr. 8,59 med Wayfinder, kan ikke si at det er dyrt da. Men kjøp en Qtek 2020, det er en ganske kraftig maskin. Den drives av en XScale prosessor som kjører på 400 Mhz og har 128 MB innebygd RAM. Finnes brukte til en ok pris.

Det var overaskende billig ja.Lurte litt på Qtek 2020,men ønsker en "litt stor" telefontype (smartphone).Har jo da Qtek 8080,men til den prisen burde smartphone'n være myyye bedre enn Qtek kan tilby.

Lenke til kommentar
[quote name='>NightHawk<-' date='11/09/2004 : 21:50'] [quote name='Gandalf the Grey' date='11/09/2004 : 22:28'] P*00 har størst skjerm :) [/quote]
Den hadde vært glimrende,men støtter den kommende tomtom mobile?I så fall hadde det ikke vært mer å tenke på. :) [/quote]
Nei, men snart kommer TomTom for symbian så som SE 900 etc., ca. 2 mnd. slik jeg har forstått! Endret av ebbe77
Lenke til kommentar

P900 støtter ikke mere enn 128 mb MS DUO nei, men P910 derimot skal støtte enten opp til 512 mb eller opptil 1 GB, men jeg husker ikke dette nå i farten...

-

MS DUO standaren har nesten alltid vært dyr, men Sony har nå sagt at de skal få pressa ned prisen, samtidig som den kommer i "større" versjoner :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...