jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Var i kroatia i sommmer under en heftig storm men hadde desverre bare mitt canon ixus digital v2 for hånden og dette var før jeg visste at man kunne stille opp lukkertid så bildet er tatt ved at jeg sto og holdt fokusknappen inne og venta til det lynte for så å reagere lynkjappt() og trykke på knappen. Her er bildet: Endret 12. september 2004 av mais Lenke til kommentar
Luthion Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 hmmm, kan ikke se noe bilde jeg... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) hmmm, kan ikke se noe bilde jeg... Du var ikke rask nok, han ville jo vise lynet, så det jeg..... Endret 11. september 2004 av jarmo Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Serveren jeg hadde bildet på gikk ned. Men nå er det ihvertfall her Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Slett ikke ille, og fine farger. Synd at det ikke er 100 % skarpt, se f.eks. trærne i forgrunnen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Motivet og settingen var veldig fin synest eg, men kvaliteten var det litt sånn som sånn med, grunnen til det veit eg ikkje, men utgangspunktet var meget bra. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Hei og tusen takk for tilbakemeldinger Bildet ble såpass uklart fordi jeg ikke hadde noe stativ men kvaliteten vet jeg ikke hvorfor ble såpass kornete som den ble tok bildet i 1600x1200 pixler men det har vel noe med at kameraet ikke klarer å omstille seg så fort eller noe. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 nydelig det der! virkelig synd du ikke hadde stativ tilgjengelig så du hadde fått forgrunnen spesiellt skarpere. men likevel et flott bildet, vært heldig med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå