remerserr Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Siemens lanserte igår "CX70 Emoty" som i praksis skal være en CX70 med trykksensorer (eller noe i den dur, rett meg hvis jeg tar feil). Litt spesifikasjoner: Lengde: 115 mm Bredde: 56 mm Høyde: 24 mm Vekt:116 grams Volum: 85 ccm Standby 300 timer, taletid 5,5 timer, ladetid 2 timer. Ca. 9,5 mb minne. Skjerm: 132x176 pixels, 9 linjer, TFT, 65.000 farger. Push and talk. IrDA "USB Port" T9 GPRS klasse 10 /WAP 2,0 GSM 900/1800/1900 J2ME MIDP2.0, 3D support Støtte for; SMS/MMS/EMS/EMAIL Kamera: 640x480 pixels, 5x Digital zoom og selvutløser. Videokamera:128x96 pixels, 12 fps. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Vet ikke helt jeg... Den var ikke så utrolig pen etter min mening Heller en M65 da Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Du skal vistnok kunne stryke og trykke på telefonen for å få frem emosjoner eller noe i den dur. Høres ut som et forsøk på en barnemobil og som en dårlig spøk... - Skal legge til url til presselanseringen når jeg får siemens-mobile.com til å virke Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Kanskje interessant for de som er single? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Synes Siemens CX70 "Emoty" var ganske stillig jeg. Hva mener du egentlig med dette Remerser? Du skal vistnok kunne stryke og trykke på telefonen for å få frem emosjoner eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Sjekk her: http://www.siemens-mobile.de/repository/67...ation/index.htm Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Kan ikke helt påstå at jeg skjønner ideen Zemekis, så vanskelig å forklare... Tror ideen er at du kan klemme osv. på telefonen for å få frem en emosjon... Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Kan ikke helt påstå at jeg skjønner ideen Zemekis, så vanskelig å forklare...Tror ideen er at du kan klemme osv. på telefonen for å få frem en emosjon... Det er en avlang tast på den ene siden du kan trykke hvis du vil ha figuren mer sint, og stryke tasten når du vil at den skal bli blid igjen..... Og hvis du rister på mobilen skifter figuren sinnsstemning.... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Skjønner egentlig ikke vitsen med dette, i det hele tatt, hvis det er bare det som "Fjart" beskriver her som skjer... Gjør bare mobilen større, og tyngre. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Kan ikke helt påstå at jeg skjønner ideen Zemekis, så vanskelig å forklare...Tror ideen er at du kan klemme osv. på telefonen for å få frem en emosjon... Det er en avlang tast på den ene siden du kan trykke hvis du vil ha figuren mer sint, og stryke tasten når du vil at den skal bli blid igjen..... Og hvis du rister på mobilen skifter figuren sinnsstemning.... nesten som de der datadyr greien alle barn hadde for noen år siden. Tror ikke denne mobilen er rettet mot det voksne markedet akkurat Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Sjekk her:http://www.siemens-mobile.de/repository/67...ation/index.htm Hvis du sjekker denne linken får du en animert forklaring på hva som skjer.... Lenke til kommentar
GigaBob Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvorfor lager Siemens så mange modeller i CX serien? Den der var jo direkte stygg! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Den virket litt meningsløs egentlig. Med mindre den blir en billig ungdoms/barne mobil Blir jo som et datadyrintegrert i mobilen hvis jeg forstod riktig. Kanskje interessant for de som er single? Hvorfor det? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 For da kan han/hun "kose" med mobilen vel Lenke til kommentar
GigaBob Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 godt poeng jalleks! Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 veldig stygg! hehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå