Gå til innhold

Ny mob i november.. jeeej

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker en ny telefon i november, da jeg er dødslei den jeg har, M55, og føler at det ikke var det beste kjøpet jeg har gjort.. tvert imot... men altså jeg trenger:

Funksjoner:

-Kalender: ja

-MMS: JA

-GPRS: ja

-WAP:ja

-Kalkulator: egentlig ikke.. men skader ikke

-JAVA:JA

-Email klient:nei

-Spill: ja

osv...

Form:

Har egentlig ingen betydning... bare ikke utseende går utover funksjoner og vice versa

Skjerm:

Farge!!!  

-Over 65000 farger

-Størrelse på skjerm må være større en M55 sin..

-Touchscreen: nei, hva i huleste skal jeg med det??

Pris:

Jeg har mellom 0,50 og 1000 kroner til rådighet. Har tenkt å kjøpe med abbonement

Diverse:

-Merke: Føler at SE er i en god periode, helst ikke siemens denne gangen...

-Kamera:JA

-Videokamera: hadde ikke vært så gæærnt nei...

-Symbian: ja takk

-Triband: ja

-Infrarød port: trengs ikke

-Bluetooth: JA

-Minne: over 10Mb please...

-Minnekort?: trengs ikke

-Polyfoniske ringetoner: ja

-MP3: ikke et behov for det, med tanke på prisen jeg tenker meg.. men skal tross alt kjøpe i november, så finnes vel en mob. til rundt den prisen jeg har satt med mp3 funksjon?

-Radio:ja

-Wlan: nei

-3g(UMTS): trenger det ikke

-Batterilevetid: ikke viktig

bruker mest moben min idag til sms, men blir klart en del ringing også, og ønsker en ny mob fordi den jeg har idag (m55) ikke fyller mine krav i det hele tatt.. ga 1000kr for den i sin tid når den var helt ny, og angrer på at jeg ikke kjøpte en mobil som for eksempel T610 eller liknende.. menmen.. takk for alle svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har hørt man kan få sx1 billig, hvis ikke må det vel bli 3650 3660 eller 6600

Allle er symbian telefoner

synes tastatur løsningen på SX1 er helt forferdelig og har siemens nå, noe jeg ikke vil ha igjen......

er det noen stor forskjell på telefoner som er symbian vs ikke symbian? har ikke så mye peil på mobiler desverre... :ermm:

Lenke til kommentar
så ser du at meste parten av folka som har SX1 sier at du lærer deg tastene etter et par uker!

De som ikke har den er vanlighvis de som ikke klarer å bli vannt med tastaturet ;)

-

Skal du ha en symbian telefon så står valget egentlig imellom 6600 eller Sx1.

Ellers kan bla. K700i være grei hvis du vil ha en SonyEricsson :yes:

Lenke til kommentar
Har kikket på SE og de har fallt i smak... men er det verdt å gå for en K700i istedet for en K500??

Det kommer an på om du vrieklig trenger blåtann og en del minne på mobilen da. Det er det som først og fremst er forksjellen på disse to. Trenger du ikke dette, så gå for K500 :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...