Hardfredd Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) du linket til pifast. Et annet programm det. Hvis du hadde fulgt med hadde du sett at det har blitt kjørt pifast på den cpu'en nevt i første tråd. Ikke bare SuperPi. Pifast er på mange måter "bedre" enn SuperPi, men, men... Nok om det. Hvis du hadde fulgt med så hadde du sett at jeg ikke sa noe om at det ikke var kjørt pifast på maskinen, gjorde bare oppmerksom på at PIfast pg super PI ikke er det samme! Du gjorde akkurat det samme i en post lenger ned Men on topic. Dette er seff syk klokking, men det er ikke noen rekord på noen måte. Flere som har vært høyere en dette. Men jeg tror den cpuen har potensiale til å bryte 3.5 Ghz Endret 13. september 2004 av Hardfredd Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Amd : Ca 4Ghz.Intel : Ca 5Ghz. Mener du standard eller overklokket? Er flere som har vært over 5GHz på Intel, og noen som har vært oppe i 3,5GHz på AMD. Mente selvfølgelig standard. Overklokkingsmessig så er det vell bare et spørsmål om når noen greier å bryte 4Ghz barrieren med amd og 6Ghz barrieren på intel. Såvidt jeg forstår det så tipper jeg at det blir med di nye chippene på 90nm, om di da er uklokket sef. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hva i helvete vet du om det? øø jeg har fulgt med på futuremark forumet i 3 år nå jeg kan jo se at han kan sakene sine. jeg vet ikke va han har gjort galt på xs . men det var ikke noe stygt ment mot deg da. jeg ville bare si at han kan sakene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå