Gå til innhold

SJEKK her Overklokking av FX 53!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda... brukte tørris... men cpudie hadde en load temp på -30 og jeg tror en

3-fase cascade kjøler kunne ha nådd de samme temp.

Om jeg ikke så feil så hadde tørrisen en temp på -80 grader der, noe en cascade skal kunne kjøre.

jeg tror nok ikke man kunne kjørt på den klokken 24/7 alikevell... det sliter velldig med høy volt og cpuen tar plutselig kvelden...

Lenke til kommentar

Joda det er veldig gøy å overklokke såpass mye som Jason har fått til her, men bruksverdien = 0 . Ser ikke helt nytteverdien av å kjøre en slik høy overklokk uten å kunne bruke systemet normalt.

Hadde heller blitt mer imponert om noen hadde laget et ordentlig Cascade system som kunnet stå på 24t med disse instillingene, det hadde vært noe.

Noen som blir med på å gjette hvor høy Mhz det oppnås i 2005? Amd og Intel :

Amd : Ca 4Ghz.

Intel : Ca 5Ghz.

Lenke til kommentar
Joda det er veldig gøy å overklokke såpass mye som Jason har fått til her, men bruksverdien = 0 . Ser ikke helt nytteverdien av å kjøre en slik høy overklokk uten å kunne bruke systemet normalt.

Hadde heller blitt mer imponert om noen hadde laget et ordentlig Cascade system som kunnet stå på 24t med disse instillingene, det hadde vært noe.

du har ikke fulgt med.. høyeste screenie per dags dato på intel er 5700Mhz hvis jeg ikke tar helt feil..

ca 3.5Ghz på AMD.

Lenke til kommentar

du har ikke fulgt med.. høyeste screenie per dags dato på intel er 5700Mhz hvis jeg ikke tar helt feil..

ca 3.5Ghz på AMD.

er ikke den høyeste screenshot på 5,25 GHz på Intell ?

Endret av Fur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...