srbz Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Skal legge til Røde Viper-striper på denne golfen, og golfen skal være svart. Har allerede laget bilde og svart layer (helt beksvart, 100% opacity) som skal matche perfekt. Lag slik at det ser noenlunde skikkelig ut, men det trenger ikke være perfekt (har tenkt å style en Golf II, vil se hvordan det ser ut). Mao, opacity må ned, og i det hele tatt... altså, røde striper, snille folk som tar seg tid til dette kan selv få bestemme nyanser osv, bare det ser fett ut... Bilde og forhåndslagd layer finnes her! Prøv å lage stripene beine og proposjonale med hverandre, og ikke lag dem for tynne... Lenke til kommentar
_André_ Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Takk for linken. Interressant. Kan godt få se den i flere farger og. Sjekk forresten link i signatur... Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 har "pimpet ride"'en i photoshop jeg og det letteste er å bruke "replace color" funksjonen.... se på http://www.haraldbjellvag.com/ for mer info... Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Sorry for at jeg sier det, men jeg syns det er utrolig harry. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Sorry for at jeg sier det, men jeg syns det er utrolig harry. Beklager, men jeg er så enig så enig. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Sorry for at jeg sier det, men jeg syns det er utrolig harry. Beklager, men jeg er så enig så enig. Joda, joda, men harry er litt kult iblant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå