Gå til innhold

Verdens (nest) raskeste SMS skriver bruker T610

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg likte best 3310 og 3510... De var supre å skrive sms med... Jeg hater å skrive sms med T610... Det går veldig tregt... Men kan man det ordentlig går det nok bra!

ser at du ikke har hatt t610 en gang, så jeg tar dine "erfaringer" som fri fantasi.

Lenke til kommentar
Omtrent alle sier at SE T610 er elendig på SMS-skriving. Jeg så nettopp på programmet "Noen bedre" på NRK, der verdens nest beste SMS skriver (han ble slått av hun andre som var med) brukte 61 sekunder på å skrive 160 tegn på en SE T610. Telefonen kan vel ikke være så håpløs som alle sier, eller hva?

For tiden er det Kimberly Yeo som er verdensrekord holder i sms-skriving.

Hun brukte bare 43,24 sekunder.

Men at man bruker 61 sekunder på en T610, tror jeg nesten ikke er mulig pga den er så treg! og ja, den er like treg og ubrukelig selv om du skrur av ordboken. Opplever hele tiden at skriften henger etter når du skriver fort. men så taster jeg den aktuelle sms'en på ned mot 50 sek da ;) på en nokia seff :love:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
ser at du ikke har hatt t610 en gang, så jeg tar dine "erfaringer" som fri fantasi.

Du har nok rett, for selv om jeg aldri har hatt en T610, betyr hvertfall ikke det at jeg ikke har lånt denne av en person, IVERTFALL ikke når T610 er SÅÅÅ sjelden... For en tulling jeg er... :ermm::thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Men slik det er med t610 er vel at du kan skrive så mye du vil, så fort du vil mens alle bokstavene er på plass til slutt.. Altså den husker på alt du skriver..

Det stemmer! :) Det at det går tregt å skrive er bare tull, det er bokstavene som kommer opp litt tregt på skjermen,

Lenke til kommentar

Jeg har selv hatt t610 i over et år nå..

Og du kan skrive så fort du bare klarer på telefonen..

For den registrerer dine trykk samme faen hvor kjapt du trykker..

det tar bare opptil flere sekunder før det kommer frem på skjermen..

Det er igrun ikke noe mer å diskutere... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...