-Teddy- Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Har bestilt pakken nå, tok med en til jeg Gleder meg til torsdag / fredag! Forhåpentligvis er den sendt i morra, hvis ikke er den sendt på tirsdag, og da har jeg pakken onsdag / torsdag. Leverer inn til datasjappa onsdag / torsdag og alt er ferdig torsdag / fredag -Det kan vel ikke ta SÅ lang tid å sette det sammen.... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Powret mitt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123271&cks=PRL Kassa mi: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300212&cks=PRL Begge to er ATX, men så leste jeg på poweret som fulgte med "If Power Supply Switch ATX-350" -Eller noe i den duren. Men de passer sammen, gjør de ikke? De PASSER SAMMEN? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 NortQ-dimensjoner: (BxDxH) 15 cm x 14 cm x 8.6 cm Dimensjoner på Q-Tec PSU: SJekk på Q-Tecs nettsider (hvis de har noen). Er for lat til å gjøre det akkurat nå. ATX skal passe til ATX, tror du kan ta det med ro. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Toweret er større enn PSU'n på alle felter så den passer fysisk Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Da må jeg nok vente ikke bare til tirsdag som jeg egentlig skulle levere pc'n og få den satt sammen (Vil ikke ødelegge noe selv), men jeg må vente helt til Torsdag! Pleier å være slik på komplett:Dag I - Bestilling, pakken pakkes Dag II - Pakken leveres posten Dag III -Pakken annkommer omregistreringssentral Dag IIII -Pakken er i min hule hånd... Kjenner igjen den prosessen der ja... og jeg bor midt i Norge. Sveinl. Samme problemet her.. og jeg bor 5 mil fra Kompletts lager! Heldigvis finnes nå Netshop hvor jeg kan kjøre og hente varene en times tid etter at de er bestilt så lenge det er kontortid Har Komplett endret rutinene i det siste? Bestilte fra Komplett på mandag, pakken ble innlevert posten mandags kveld og var hos meg på tirsdag formiddag. Bor ca 5 mil unna jeg også. Har vært slik på de siste 3-4 pakkene jeg har bestilt der. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Om du skal hive Q-Tek PSU i havet der den hører hjemme, bør du teipe på en murstein for å få den til å synke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå