-Teddy- Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Passer alle powersupplys inn i kabinettet? EDIT: Alle q-techs powersupplys har under 5 i karakter... Endret 11. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Er DETTE noe for meg? EDIT: Er det noen som kan hjelpe meg med å finne et nytt powesupply til under 500kr? Kan det jeg linket til brukes om jeg skulle få lyst til å stappe litt neon inn i pc'en? Endret 11. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 jepp den er bra og passer, kjøp den du så blir du nok fornøyd! så lenge psu og kabinett begge følger atx standaren så passer de sammen ja, noe de aller fleste psu'er gjør. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Bedre : http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=21099 Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Er DETTE noe for meg? ja. Endret 11. september 2004 av PumpAction Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Teddy, et lite OT-spørsmål, ikke for å være frekk: Hvordan kan du ha nesten 600 innlegg i dette forumet og ikke fått med deg den allmene oppfatningen av at Q-Tec suger? Og så On-topic, kan godt hende Q-Tecen vil klare å kjøre systemet ditt uten problemer, men det er nok en del større sjansespill enn ved andre PSUer, som f.eks den NorthQ PSUen som har blitt anbefalt. den blir du nok fornøyd med. Men selv den kan være knapp hvis du skal ha inn et X800/6800-kort. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Bedre :http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=21099 Sorry, det begynner å bli litt dyrt.... Helst under 400kroner, men går opptill 500 og hvis det er VELDIG mye bedre enn et til 400... Men skal jeg gå for detjeg linket til? (dette) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Altså, jeg henger mest i Spill avdelingen, og off topic, følger ikke helt med alltid.... Men kabinettet syns jeg er fint. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Har faktisk hørt bare godt om NorthQ. Og at de leverer det de skal og mere til. Selv har jeg ASpire 520W til 531,- på Databutikken. Har 3 disker, deriblant 2 raptorer 74GB, AMD64-S939 og GF6800GT klokket til ultra. Ingen problemer med Aspire med disse komponentene. Men NorthQ er et meget godt valg ja Sveinl. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Da må jeg nok vente ikke bare til tirsdag som jeg egentlig skulle levere pc'n og få den satt sammen (Vil ikke ødelegge noe selv), men jeg må vente helt til Torsdag! Pleier å være slik på komplett: Dag I - Bestilling, pakken pakkes Dag II - Pakken leveres posten Dag III -Pakken annkommer omregistreringssentral Dag IIII -Pakken er i min hule hånd... Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Da må jeg nok vente ikke bare til tirsdag som jeg egentlig skulle levere pc'n og få den satt sammen (Vil ikke ødelegge noe selv), men jeg må vente helt til Torsdag! Pleier å være slik på komplett:Dag I - Bestilling, pakken pakkes Dag II - Pakken leveres posten Dag III -Pakken annkommer omregistreringssentral Dag IIII -Pakken er i min hule hånd... Kjenner igjen den prosessen der ja... og jeg bor midt i Norge. Sveinl. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Vil NorthQ poweret takle litt neon? Hvis ikke er det egentlig ikke så farlig; da bare dropper jeg neon. Mulig jeg hadde lyst til å skjære litt i toweret etterhvert... Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Vil NorthQ poweret takle litt neon? Hvis ikke er det egentlig ikke så farlig; da bare dropper jeg neon. Mulig jeg hadde lyst til å skjære litt i toweret etterhvert... Det trenger du nok ikke å bekymre deg for. Har hørt så mye bra om den NorthQ-PSUen at jeg tror det holder i lange baner Så stæsj opp PCen din med det du møtte ønske. Til forskjell fra Q-tec, vil ikke denne rive med seg annen hardware dersom belastningen blir for mye. Og den har nok innebygget sikkerhet vil jeg tro, som skåner både hardware og PSUen selv. Kvalitet koster litt ekstra men du verden så mye mer det er verdt den dagen en billig PSU torpederer hardwaren din. Sveinl. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Vil heller betale 400kr for en bedre PSU enn å risikere at oppgraderingen min på 4500kr går i vasken.... Og NorthQ'n vil også takle X800XT? (Uten neon / med) Lurer nemlig på å kjøpe X800XT når det blir litt billigere. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) jada, NorthQ'en skal nåkk klare å dra et par neon lys. fant denne PSU kalkulatoren, vet ikke om den er til å stole på.. edit: http://www.jscustompcs.com/power_supply/ <--- PSU kalkulatoren Forresten, noen-lys dreger ikke så mye strøm, er nåkk mer Skjermkort, hardisker og slikt som trenger kraft.. NorthQ'en vil nokk dra et x800xt ja.. Endret 11. september 2004 av H.kon Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Glemte du å linke? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Vil heller betale 400kr for en bedre PSU enn å risikere at oppgraderingen min på 4500kr går i vasken....Og NorthQ'n vil også takle X800XT? (Uten neon / med) Lurer nemlig på å kjøpe X800XT når det blir litt billigere. Tør ikke love noe, men tror det skal gå bra. Men jeg kan love deg at Aspire 520W greier jobben. Kjører selv GainWard 6800GT klokket til Ultra, 3 disker og AMD64 pluss noe småstæsj i tillegg. Aspire 520W takler utrolige 35A på +12V.. Sjekk 12V på de PSUene du planlegger å kjøpe og velg ut fra dette og pris du ønsker. Spørs hvor mye du planlegger å oppgradere egentlig. Det endelige PSU-valget bør du ta nå, ellers kaster du penger ut av vinduet. Edit: Tilleggsinformasjon er at Aspire 520W har 3 stillegående vifter. Skulle du likevel mene at de bråker, er det en justerbar knapp/hjul på baksiden hvor du kan justere den til omtrent lydløs. Og skulle det bli for varmt vil den automatisk skru opp viftehastigheten selv. Men det vil aldri bli nødvendig da min 520W knapt blir lunken ved full last. Sveinl. Endret 11. september 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Jeg har maila rundt og alle har sagt at TwinMOS'en min skal virke bra med HK'et og CPU'n, hvis den faktiskt IKKe passer nå, da renner begeret over for meg, jeg har maila komplett om det passer og, de sa at det passer. Så hvis RAM'n svikter nå går jeg og henger meg... Da har jeg uventet byttet : -Kabinett med PSU [PSU'n jeg hadde og kabinettet var for lite] -PSU'n som var i det nye kabinettet [Den var for dårlig] -RAM [Passet ikke] Denne håper jeg for all del passer da... Hvis ikke så ....! Endret 11. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg ahr hatt god erfaring med min Fourton/Sourse 400W Denne er stille og F/S gir ofte mere enn det de sier, koster 800 på Microplex.no *trøste på* Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Men jeg kan love deg at Aspire 520W greier jobben. Kjører selv GainWard 6800GT klokket til Ultra, 3 disker og AMD64 pluss noe småstæsj i tillegg. Hva er leveringstidene ti den sjappa? Bra service? Hvis NorthQ'n holder så tar jeg den, det andre så SINNSYKT rått ut, og det er sikkert bedre, men det var den prisen da... Blir så usikker... Men, er ikke sikekrt at jeg kjøper X800XT, mulig jeg går for et 9800PRo og flasher til Xt hvis det blir behov for det og bare setter på en extra kjøler i PCi porten... For hvis NorthQ'n ikke tar 9800 så tar jeg ikke den, men for all del, NorthQ'n tar vel 9800... Takker for extremt raske svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå