total Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 noen som veit om noen bra tattis-sjapper i bergen? og da tenker jeg ikke på folk som er billige osv, men _dyktige_. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=103194&st=0 Kort oppsummert; Let's Buzz. Du finner en del bilder på de siste sidene av den tråden. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Snakk med Psilocybe her på forumet. Har er vel den som kan mest om tattoveringer/body-art på hele forumet. Han jobber selv på Au!, og er vel tatto-lærling. Ellers er hun damen på Let's buzz ufattelig dyktig. EDIT: Det var urettferdig gjort Jørgen. Endret 11. september 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) :!: Dagens beste spm her i forum, og tattoo i Bergen av alle ting ! psilocybe ! Dårlig markedsføring eller ? Btw. Skal besøke deg neste gang jeg er på by`n, kanskje får jeg en liten Scorpion elns. på meg..... Endret 11. september 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 psilocybe ! Dårlig markedsføring eller ? Det er godt mulig, men jeg anbefaler ikke folk å få tatt "helt greie" tatoveringer. Skal det være superduperfantastisk bra, så går man til Let's Buzz. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Synd at tatto-sjappen bak kinoen ble stengt. Den hadde sikkert vært ypperlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå