bnezofil Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 hvordan gjør jeg dette? jeg sliter litt med at Real Player har satt seg som standard-spiller. det er altså sankk om MediaPlayer 9 Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 verktøy - alternativer - filtyper? Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 nei, ikke sånn. det jeg mente er at f.eks når jeg åpner en fil på internett som må en mediespiller til, så dukker Real Player opp istedenfor MediaPlayer. det er dette jeg vil endre på. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 WMP 9 ? WTF? Påtide å oppgradere gutt, 10ern kommi.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 men ikke på norsk. Jeg venter på det værtfall. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 ok! men nå har ikke jeg giddet det. men er det noen som vet hvordan jeg skal sette 9`ern som standard spiller? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Sry ble litt offtopic der. Det er 3 ting jeg kommer på. Og det ene er at du spiller av filer som tilhører real player og vis dem gjør det så må dem bli spillt av i real player siden ikke wmp støtter dem. Du kan gå på verktøy - alternativer - filtyper og gjøre sånn at WMP er eier over alle filene og se om det hjelper. Eller prøv å innstaller wmp på nytt og se om noe skjer da. Vis ingen av disse hjelper deg, så vet jeg desverre ikke. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) WMP 9 ? WTF? Påtide å oppgradere gutt, 10ern kommi.. kan du gi meg en link til 10`ern? nåe jeg skal klikke meg til å laste ned på microsoft sine sider får jeg kun 9`ern. eller du kan evt. sende via mail. Endret 12. september 2004 av bnezofil Lenke til kommentar
kenthaman Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Denne linken skal virke da? http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=34505 Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 takk,takk Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 For å få bestemte fil typer til å opnes i bestemte program, høyre klikker du på filen - klikker på "properties" (vet ikke hva det heter i norsk XP) -> der er det en knapp som det står "change" (opens with -> change), så velger du bare media player. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå