Zeorsd Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg ser etter en bærbar som jeg kan buke til spill. Med andre ord er ikke størrelse og bråk det aller viktigste for meg...(Jeg liker likevel god design ) Jeg synes spesielt om Alienware(alienware) sine pc'er, men er litt usikker på bla annet tastatur og support (se denne tråden)) Men som sagt ser jeg etter alternativer. Jeg ve bærbare ikke er det aller beste til spill, men en del burde jeg vel få til 18000? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 - G556 fra multicom og Digital Impuls, 1557 fra psdata, Digital impuls og netshop, CL 56 fra Digital Impuls, Acer 800X fra itbutikken.no - For 18k kan du sette opp en rimelig kraftig combo. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 - G556 fra multicom og Digital Impuls, 1557 fra psdata, Digital impuls og netshop, CL 56 fra Digital Impuls, Acer 800X fra itbutikken.no - For 18k kan du sette opp en rimelig kraftig combo. Forklar combo Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Combo = kombinasjon Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Combo = kombinasjon Og hva blir kombinert Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Combo = kombinasjon Og hva blir kombinert komponentene i pcen? Lenke til kommentar
Soris Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 f.eks -Elitegroup g900 -Dell inspiron 9100 m/radeon 9800 -Whitebox CL 4,5 ( 20728,- ) eller CL4+ Vanskelig å diskutere bra design... dette er i hvertfall pc`r som jeg selv virker bra... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Zepto Znote 4200: http://zepto.no/ Der får du med Radeon Mobility 9700 Pro. Så smekker du på ekstra 256mb ram (eventuelt opp til 1024). Lenke til kommentar
glotón Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Tror ikke Dell Inspiron 9100 ville vært helt dumt nei. Da kan du jo få et bra en kraftig prosessor og et bra skjemkort, ram kan du evt. oppgradere utenom, siden det å kjøpe ekstra ram hos dell er en dyr affære.. Gå til DELL for å se på detaljer og pris. Du bør ihvertfall gå for en p4, eller amd, dog jeg vet ikke hvordan amd prosessorene i bærbare er i forhold til de i stasjonære. Det vil ikke være mye vits i for deg å kjøpe en pc med pentium -m prosessor, da disse er laget for å være gjerrige på strøm, og bråke lite. Lykke til! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Med Alienware må du bestille fra utlandet da, men det er uten tvil gode gaming maskiner. Skal du bruke maskinen mest/utelukkende til spill er det vel en p4/amd løsning som er mest nærliggende. Andre alternativer her er som sagt whitebox, acer eller Dell Har du planer om å bruke maskinen til andre ting i tilegg ville jeg likevel gått for en Pentium M. Den har betraktelig bedre batterilevetid og atskillig lavere støynivå. Dessuten har de etterhvert fått en meget god ytelse. Skal du se i dette sjiktet ville jeg ha sett på 1557 eller Dell Inspiron 8600. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå