Gå til innhold

Hvilken ekstern DVD brenner?

Hoax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bør jeg revurdere ekstern DVD brenner å satse på eksternt 5,25" kabinett? Fant et her som kanskje kunne vært bra...

ICYBOX ekstern 5,25" CD/DVD kabinett, USB2.0, SØLV, 469,- ink. mva.

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=38024

Hvis jeg kjøper dette så kan jeg jo egerntlig stappe inn hvilken brenner som helst og det er jo kjekkt. Har en NEC 1300A DVD R+- Det er jo ikke den beste på markedet akkurat, men den funker veldig bra.

Lenke til kommentar

Var det noen som sa bumping? Les retningslinjer bla bla :p

Når det gjelder det du lurer på så hadde jeg gått for ekstern kabinett. Da kan du som du sjøl sier stappe inn hvilken som helst brenner inn i kabinett, og kommer det noe nytt så koster det ikke så mye å kjøpe ny brenner. Da slipper du også å kjøpe ekstern brenner som er dyrere enn vanlig brenner.

Lenke til kommentar

Fikk ikke redigert det første innlegget, skjer av og til merkelig nok, men jeg prøvde...

Jeg valgte det CD\DVD Kabinettet jeg linket til, tror også det blir det beste. Kjipt om en ekstern DVD brenner til 2300,- går, men hvis den i ekstern kabinettet ryker så er det bare å kjøpe ny vanlig DVD brenner til ca 800,-... Blir litt mere oppgraderingsvennlig også.

USB 2.0 klarer vel å levere data fort nok til de fleste brennehastighetene vil jeg tro?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...