Gå til innhold

Bilspill blir dårligere og dårligere...?


Anbefalte innlegg

Er enig med TAS og Gromle der ja,Rally Trophy er det best bilspillet til dags dato.

Husk på at spillet er ifra 2001 og fortsatt så er det ingen andre spill som gir den kjøre opplevelsen som det gjør.Ingen superbiler kun gamle drittbiler med elendige kjøreegenskaper.Men jeg synes nå at det meste av spill blir dårligere og dårligere og tror det kommer mye av at spillprodusentene er for opptatt av grafikk.Eks half life2 :Rustne blikkplatet er IKKE blanke.NFSU 1+2:er jo alt av både asvalt og biler så blankt så det virker kunstig.Og man legger jo bare merke til grafikken de første minuttene også blir det glemt.Nei jeg synes at grafikken er bra nok,nå for de begynne og forbedre spillbarheten.

Endret av Bugs.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes handlingen er veldig bra,men det er alt !

Så er det også det desidert viktigste. Nettopp handlingen som i lengden avgjør hvor underholdende et bilspill er.

 

Når det er sagt er jeg helt enig i at spillet hadde hatt godt av depotstopp, dekkslitasje, flere biler, flere baner og skademodell. Det kommer da også i S2. Vi gleder oss. :)

oki..la oss håpe det blir bra :thumbup:

Lenke til kommentar

CMR bør du like fort som du fikk tak i det legge bort. CMR blir til stadighet rost opp i skyene, men spillet i seg selv er å blir en eneste stor sladd. Hvis bilene oppfører seg slik som i spillet, så begynner jeg virkelig å lure på hvor alle de pengen de bruker på utvikling av dem blir av. VW Caravelle klarer vel fint å kjøre samme tider som de bilen i det man heller burde omdøpe til Colin McRea Slide Simulator.

 

Poenget er vel heller dette, ikke ta det så tungt om du fløy av veien i CMR. Ta heller å få tak i GTR når det kommer, og LFS.

 

Skjønt, man skulle vel gjerne spist en Lama og en hund får å få GT4 og Enthusia over på PC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...