Gå til innhold

Hvis du en dag våknet opp som 20 år gammel jente?


guezz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så, hadde folk hatt sex med en mann den dagen man var jente?

Siden eg er hetrofil, og i den situasjonen hadde blitt lesbisk.

Så ville eg nok ikke det.

 

Men hvem her ville hatt sex med en mann om man var jente for en dag?

:scared::sick:

Å utrykke avsky for homofili er verdens mest brukte måte for å skjule at en er det. :tease:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Så, hadde folk hatt sex med en mann den dagen man var jente?

Ja, selvfølgelig.

Selv om du fortsatt var gutt til sinns?..

Ja, hvorfor ikke?

Jeg synes bare det er ekkelt siden jeg er heterofil. Noe jeg forsatt hadde vært i jentekroppen siden jeg er en gutt til sinns... Men jeg må innrømme at jeg sikkert hadde prøvd en dildo for å oppleve kvinnelig orgasme. :devil:

 

Edit: Glemte en artikkel. :whistle:

Endret av guezz
Lenke til kommentar
Så, hadde folk hatt sex med en mann den dagen man var jente?

Siden eg er hetrofil, og i den situasjonen hadde blitt lesbisk.

Så ville eg nok ikke det.

Faktisk en vanvittig interessant problemstilling det der.

 

Jeg tror det blir litt redundant å snakke om heterofil/homofil når man bytter kropp, for hvor sitter kjønnet? I kroppen eller i sinnet? Om man har utovertiss og liker jenter er man heterofil. Når man plutselig har innovertiss og er heterofil, liker man da ikke gutter?

 

Jeg snor meg elegant ut av dette problemet med følgende. Jeg liker jenter/kvinner/damer, og vil nok fortsette med det til jeg dør. Gjerne etter også, men hvem vet hva man blir nødt til å gjøre for å komme seg av Satans shitlist..

 

Uansett, hadde jeg våknet i morgen og vært en 20 år gammel dritfin jente.. Jeg tror jeg først ville rast rundt i rommet og lett etter Jeremy Beadle. Når det første sjokket hadde lagt seg hadde jeg nok lekt en del.

 

Kvelden blir det interessante i denne dagen. Jeg hadde testet hvor lett det er for damer å få gratis drikke på byen, før jeg hadde sjekket hvor lett det er å sjekke opp jenter om man selv er en.

 

Og i tilfelle score, BONUS :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...