Dikky Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Altså. 17,2 cm når den er slapp. 18 cm (egentlig mer, men linjalen var ikke lenger) når den er hard. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Altså.17,2 cm når den er slapp. 18 cm (egentlig mer, men linjalen var ikke lenger) når den er hard. Du må ha en voldsomt kompleks siden du har behov for å la forumet vite nøyaktig størrelse. Tenker vi trekker fra en 30-40% :!: Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hadde vært gøy ja, allefall for en dag :!: Mange gode forslag her ja Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 18 cm (egentlig mer, men linjalen var ikke lenger) når den er hard pfftt.. linjal. er jo tomstokk som er tingen nok om det, nå jentenes bh størrelser? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Altså.17,2 cm når den er slapp. 18 cm (egentlig mer, men linjalen var ikke lenger) når den er hard. <3 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Altså.17,2 cm når den er slapp. 18 cm (egentlig mer, men linjalen var ikke lenger) når den er hard. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Da slutter vi å diskutere/skryte (på oss) penisstørrelser. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hadde jeg våkna opp som ei jente så tror jeg faktisk at jeg hadde gått på do for å drite. Sjekke mytene om at jentene aldri sprutbæsjer. Ellers hadde jeg gjort det samme som alle andre guttene her hadde gjort. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Da slutter vi å diskutere/skryte (på oss) penisstørrelser. *lage ny tråd om hvem som har størst utstyr:P* Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Tror jeg ville stått naken foran speilet og hoppet opp og ned, kanskje løpt litt opp og ned trapper for å teste spretten, tatt en del fiffige bilder av meg selv i ymse posisjoner før jeg hadde gått strakt ned til nærmeste kondomeri og kjøpt meg et koppel av vibratorer og dildoer før jeg så hadde brukt resten av dagen på å utforske. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 "Gi meg alt du har av dildoer og annet leketøy, FORT!" kan tenke meg folka hadde blitt litt forbausa da ja Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Altså.17,2 cm når den er slapp. 18 cm (egentlig mer, men linjalen var ikke lenger) når den er hard. Se på navnet hans, da Lenke til kommentar
the animal Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Da slutter vi å diskutere/skryte (på oss) penisstørrelser. ser ut som Afseth ikke har noe å skryte av :!: nei da, skal holde kjeft jeg Lenke til kommentar
goggys Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Tror nok jeg ville savnet mini-DiKKy :-( Mini ja Hahahah :!: ! Lenke til kommentar
ratata Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 hadde sjekka ut den nye fede kroppen min... mmmm Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 ser ut som Afseth ikke har noe å skryte av :!: nei da, skal holde kjeft jeg Ok... siste advarsel. Ikke mere penisstørrelse-prat. Min størrelse har ingenting med det å si... det er bare det at det er off-topic. Ellers kan jeg jo i stillhet mumle noe om at det er de med minst utstyr, som har størst behov for å skryte på seg noen cm :!: Anyway... siste ord i den debatten er sagt. Mer nå, og tråden blir stengt. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Men hvem her ville hatt sex med en mann om man var jente for en dag? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Men hvem her ville hatt sex med en mann om man var jente for en dag? det spørst... for hvis en var jente så hadde en sannsynlig hvis følt dragning til menn med mindre man ble lesbisk da Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Men hvem her ville hatt sex med en mann om man var jente for en dag? det spørst... for hvis en var jente så hadde en sannsynlig hvis følt dragning til menn med mindre man ble lesbisk da Vel, ut ifra hva jeg har skjønt av denne tråden så er man seg selv i hodet, men våkner opp med kroppen til en 20år gammel jente og har den kun en dag. dvs at når du våkner opp dagen etter er du gutt/mann igjen. Så, hadde folk hatt sex med en mann den dagen man var jente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå