ZkedaR Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Tror onani og bilder hadde blitt en selvfølge For ikke å glemme og skjekke opp gutter og like før det skjer, viske dem i øret "Dette er min første gang som jente, jeg var en gutt i går" Endret 12. september 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 "en finger opp den går, to fingre opp de går, tre fingre opp de går" Lag melodien selv, vanskelig å formidle det. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 "en finger opp den går, to fingre opp de går, tre fingre opp de går" Du kunne nok trengt å være jente en dag ja... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hadde generelt sett prøvd å utførske den min egen kropp (akkkurat som eg har gjort før)...fks. Stemmer det at orgasmen er bedre og lengre for kvinner? Skal jeg bedømme utifra visse ansiktsuttrykk, så ja. definitivt Urettferdig! Du som er kommunist og bryr deg så mye om rettferdighet og likhet burde gjøre noe med det! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hadde generelt sett prøvd å utførske den min egen kropp (akkkurat som eg har gjort før)...fks. Stemmer det at orgasmen er bedre og lengre for kvinner? Skal jeg bedømme utifra visse ansiktsuttrykk, så ja. definitivt Urettferdig! Du som er kommunist og bryr deg så mye om rettferdighet og likhet burde gjøre noe med det! Har prøvd, men får det ikke til Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg ville ikke sagt at jentene sin orgasme er bedre enn guttenes. De kan nok være lengre, men de kan vel ikke akkurat sammenlignes. Etter hva jeg har forstått så er gutters orgasme "bang", mens jentenes er litt lengre og kanskje ikke fullt så kraftig. Men samtidig så er hver orgasme forskjellig da, og jeg er heller ingen sexolog Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 "en finger opp den går, to fingre opp de går, tre fingre opp de går" Du kunne nok trengt å være jente en dag ja... *holde seg for ørene* NEI! *mumle noe om fourfinger club* Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Våkne opp som 20 år gammel jente... Hmmm KINKY Det kunne vert litt morsomt det med mindre det hadde vert permanent! Tror nok ikke at det hadde vert morsomt så veldig lenge. Men noe jeg er helt sikker på er at jeg hadde kommet til å forte meg til speilet og av med klærne og deretter kose med seg selv et par timer Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Tror nok jeg ville savnet mini-DiKKy :-( Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Tror nok jeg ville savnet mini-DiKKy :-( Mini ja Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Tror nok jeg ville savnet mini-DiKKy :-( Mini ja Ooooh, den hadde ikke jeg tålt Lenke til kommentar
guezz Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Tror nok jeg ville savnet mini-DiKKy :-( Mini ja Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 *mumle noe om fourfinger club* FISTING? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 *mumle noe om fourfinger club* FISTING? Seriøst? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Tror nok jeg ville savnet mini-DiKKy :-( Mini ja Du ba om den da Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Pøh. 17,2CM jepp, mini Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 *mumle noe om fourfinger club* FISTING? Seriøst? You say that like it's a .. bad thing Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Pøh. 17,2CM Min maskinvare: 18CM Bestem deg Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Pøh. 17,2CM Min maskinvare: 18CM Bestem deg :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå