Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Klaget høylytt over hvor feit jeg er mens jeg stapper i meg iskrem. Hehe. Tatt på kornet der ja. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Med min typiske flaks ville jeg nok våknet opp med noen satans menssmerter uten å vite hvilke medikamenter jeg skulle ta for at det skulle stoppe. Dagen hadde nok gått med til å spy og klage over hvor ille livet er. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hmm, men ville ikke det blitt ekkelt da? jeg mener du bruker lissom kroppen din (samme om man er kvinnelig luksus hore eller mannlig lissom...det er din kropp uansett..blir vel like ekkelt... (eller ville du vært mannlig luksus gigolo, bare du ikke har muligheten p.g.a. alder/utseende kanskje? ) er jo mannlig gigolo nå, tar bare ikke penger for det Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 så når det kommer ei flabbete 60 år gammal dame og vil ha litt kos, så stiller du opp? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Damer er som vin ^^ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hvis jeg hadde våknet som gutt, hadde jeg sikkert lekt mye med tissen og ballene mine. Også hadde jeg lagd warm applepie. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hvis jeg hadde våknet som gutt, hadde jeg sikkert lekt mye med tissen og ballene mine. Også hadde jeg lagd warm applepie. Psh, du hadde funnet deg ei å harve over... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Psh, du hadde funnet deg ei å harve over... Ja, seff det også. Hadde funnet meg en sexy blond chick. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Trodde jenter ville jule opp folk jeg. :| Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Trodde jenter ville jule opp folk jeg. :| Det kan vi gjrøre uansett da, Dani. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Kan dere ikke det. Ikke gutter iaffal. Tæhæ. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 så når det kommer ei flabbete 60 år gammal dame og vil ha litt kos, så stiller du opp? nåja, pusser ikke opp antikviteter... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg hadde runket for å teste hvordan orgasmen er for gutter Så hadde jeg prøvd å finne p-punktet i rumpa.. Testet ut hvordan det var å ha mye større muskelmasse enn jenter.. Jupp. Det er hva jeg ville gjort P-punkt? Rumpe? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg hadde runket for å teste hvordan orgasmen er for gutter Så hadde jeg prøvd å finne p-punktet i rumpa.. Testet ut hvordan det var å ha mye større muskelmasse enn jenter.. Jupp. Det er hva jeg ville gjort P-punkt? Rumpe? Prostata Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) hadde generelt sett prøvd å utførske den min egen kropp (akkkurat som eg har gjort før)... fks. Stemmer det at orgasmen er bedre og lengre for kvinner? Endret 12. september 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hadde generelt sett prøvd å utførske den min egen kropp (akkkurat som eg har gjort før)...fks. Stemmer det at orgasmen er bedre og lengre for kvinner? Skal jeg bedømme utifra visse ansiktsuttrykk, så ja. definitivt Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Være en dritdelig jente? Jeg hadde notert ned navn og adresse på denne kroppen jeg var inni, og sett til at lappen ble lagt godt synlig på nattbordet mitt til neste dag. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Være en dritdelig jente? Jeg hadde notert ned navn og adresse på denne kroppen jeg var inni, og sett til at lappen ble lagt godt synlig på nattbordet mitt til neste dag. :!: godt sagt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Være en dritdelig jente? Jeg hadde notert ned navn og adresse på denne kroppen jeg var inni, og sett til at lappen ble lagt godt synlig på nattbordet mitt til neste dag. :!: godt sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå